Coroczna ankieta WKD

WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa przeprowadza badanie satysfakcji klientów za 2022 rok. Poza standardowymi pytaniami o punktualność, przewoźnik pyta o kwestie środowiskowe.

Coroczne badanie opinii pasażerów to już niemal tradycja dla WKD. Państwa opinie i spostrzeżenia stanowią dla nas niezwykle cenne źródło informacji i pozwolą nam na dalsze doskonalenie się, aby jeszcze lepiej sprostać Państwa oczekiwaniom – podkreślają kolejarze. Dzięki ankietom przewoźnik może poprawić jakość swoich usług.

W badaniu znajdują się standardowe pytania – o powody korzystania z kolejek WKD, ocenę ich punktualności, czy jakości informacji o opóźnieniach. Pojawiają się również pytania o środowisko – czy pasażerów niepokoi stan środowiska naturalnego w miejscu zamieszkania, jak oceniają szkodliwość podróży WKD dla środowiska. Przewoźnik zbiera również sugestie dotyczące przyszłych inwestycji – m.in. przejścia WKD na zasilanie zieloną energią, inwestowanie w fotowoltaikę, czy instalację ładowarek prądu z zielonej energii do aut i rowerów elektrycznych.

Warto wypełnić tę ankietę – pomoże ona przewoźnikowi w udoskonaleniu oferty i całej spółki. A na tym skorzystają przede wszystkim pasażerowie – czyli my. Ankieta dostępna jest tutaj.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.