Już niebawem ul. Groblowa zyska nowe oblicze. Urząd Miasta Pruszkowa ogłosił przetarg na przebudowę 640 m drogi.
Ul. Groblowa znajduje się na pruszkowskim Gąsinie. Łączy ona ul. Przejazdową z ul. Błońską. Znajduje się przy niej wiele dużych firm i hal obsługiwanych przez ciężarówki i tiry.
Droga nie jest w najlepszym stanie, dlatego też władze Pruszkowa zdecydowały o jej przebudowie. Ulica nie będzie jednak przebudowywana w całości, ponieważ wcześniej przebudowano stronę południową z chodnikiem, ścieżką rowerową, oświetleniem i krawężnikiem. Teraz modernizację przejdzie pozostała część ulicy – jezdnia i pobocze po stronie północnej.
Groblowa zyska nową nawierzchnię asfaltową, a także kanalizację deszczową. Na poboczu zostaną wybudowane zatoki postojowe dla samochodów ciężarowych. Przebudowane będą też parkingi dla samochodów osobowych oraz wjazdy. Przeprojektowana będzie także zieleń – zaplanowano wycinkę i nasadzenia drzew oraz wykonanie trawników. Dodatkowo wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić monitoring wybudowanych kanałów deszczowych.
Wykonawca będzie miał pół roku na realizację tej inwestycji. Pruszkowski urząd czeka na oferty do 20 lutego.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
jedne drogi remontują inne zamykają nie wiadomo dlaczego – jakieś ciemne machloje z ul. Studzienną
A kiedy wybudują ul. Południową od blonskiej do ul. Parzniewskiej bo tak krążą Tiry po całym Gasinie i zatruwaja środowisko, nie wspomnę. Już o ul Traktowj pełnej łat.
Bardzo dobra wiadomość, ale jeszcze ten kąsek zdezelowanej Traktowej. Jak to jest w ogóle możliwe, że zapomniano o tej ulicy przy okazji modernizacji Błońskiej? A jak ogłoszą projekt na planowaną Błońską 3,5t od Promyka przez Utratę do 3 maja to cały Gąsin będzie świętował niepodległość
A kiedy wybudują ul południowa na Gąsinie chociaż od Błońskiej do Przejazdowej nie wspomnę należałoby do ul Parzniewskiej – wówczas Tiry nie krążyły by po całym Gąsinie i truły środowiska.
A co z ul Traktową – pełnej dziurawych łat.
To może przy okazji przebudowac tez Traktową. Strach tą ulicą jechać.
W strefach przemysłowych budowanie dróg asfaltowych gdzie wiadomo, że tiry to codzienność jest nieporozumieniem !
Tam ulice powinny być betonowe bezwzględnie , nawet jeśli to kosztuje 30% więcej , ale przynajmniej taka betonowa droga wystarczy na 30 lat minimum, bo jest odporna na duże obciążenia, sól, ostre zimy itp
A może nawet i dłużej niż 30 lat bo dla przykładu poniemiecka autostrada do Wrocławia służyła do lat 90′
Tymczasem dla przykładu ul. Przejazdowa po 10 latach już zaczyna pękać , a te białoczerwone słupki oddzielające jezdnię od terenów zielonych nigdy nie były umyte, wyglądają tragicznie, niektóre poprzewracane, a krawężniki rozjechane przez TIRY !
– No bo nie dało się przewidzieć, że tir potrzebuje nieco więcej miejsca i płaskich betonowych obrzeży dróg odpornych na uszkodzenia ???