3 września oddana zostanie do użytku średnica podmiejska. W związku z tym Koleje Mazowieckie oraz Szybka Kolej Miejska poinformowały o korekcie rozkładów jazdy.
Koleje Mazowieckie
Przez wakacje podmiejska linia średnicowa była zamknięta. 3 września zostanie ona ponownie otwarta, a pociągi pojadą nią z częstotliwością co 15 minut w obu kierunkach. Koleje Mazowieckie poinformowały o nowym rozkładzie jazdy, który będzie obowiązywał od 3 września do 11 listopada.
Szybka Kolej Miejska
Szybka Kolej Miejska również wprowadza zmiany w rozkładzie jazdy. Połączenia na trasie z Otwocka do Pruszkowa nadal będą realizowane przez dalekobieżną linię średnicową i stację Warszawa Centralna, a także z pominięciem przystanku Warszawa Olszynka Grochowska. W dni powszednie, w pełnej relacji w obu kierunkach pojedzie 19 pociągów, a w dni wolne od pracy – 18. Od 4 do 12 września jedna para pociągów będzie kursowała w skróconej relacji Pruszków – Warszawa Falenica.
Pozostałe połączenia będą podzielone na dwie osobne trasy. Na odcinku Pruszków – Warszawa Główna pojadą pociągi linii S1. Do Pruszkowa dojedzie 16 pociągów, a do Warszawy – 18. Na odcinku Otwock – Warszawa Wschodnia będą kursowały pociągi linii S10. Do Otwocka pojedzie 19 pociągów, a do Warszawy – 17.
Rozkłady jazdy
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Spokojnie. Skończą ten remont, to zaraz się okaże, że trzeba przystanek Warszawa Ochota wyremontować. Jak wyremontują Ochotę, to zaczną remontować inny odcinek torów, wiadukt, przejście… cokolwiek. Tak jest, było i będzie na tej linii. Ciągłe remonty z (bardzo) krótkimi przerwami na normalne funkcjonowanie.
I już dziś z rana wielka awaria. Puszczanie pociągów po torach to zbyt trudne w tym kraju
Spokojnie. Skończą ten remont, to zaraz się okaże, że trzeba przystanek Warszawa Ochota wyremontować. Jak wyremontują Ochotę, to zaczną remontować inny odcinek torów, wiadukt, przejście… cokolwiek. Tak jest, było i będzie na tej linii. Ciągłe remonty z (bardzo) krótkimi przerwami na normalne funkcjonowanie.