Dobra wiadomość dla kierowców i pieszych. Niebawem włączona będzie sygnalizacja na zjedzie z trasy S2 w Aleje Jerozolimskie.
Na skrzyżowaniu alei Jerozolimskich z ulicą Ogrodową znajduje się przejście dla pieszych z zamontowaną sygnalizacją. Włączenie świateł może uporządkować ruch w tym miejscu.
To bardzo niebezpieczne skrzyżowanie. Dwa lata temu doszło tam do tragicznego wypadku. 32 – letnia rowerzystka została potrącona przez samochód osobowy marki Seat. Poszkodowaną w stanie ciężkim przetransportowano do szpitala. W wyniku odniesionych obrażeń po kilku dniach młoda kobieta zmarła.
Na skrzyżowaniu w ciągu kilku najbliższych dni włączona będzie sygnalizacja świetlna.
– Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej uruchomić sygnalizację świetlną. Fizycznie, w terenie wszystko jest przygotowane – informuje Monika Burdon, rzecznik prasowy MZDW. – Aktualnie domykane są wszelkie sprawy formalne z dostawcą energii – dodaje.
Zgodnie z założeniami sygnalizacja ma być uruchomiona jeszcze w tym tygodniu.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Sygnalizacja na zjeździe z trasy szybkiego ruchu to nie jest dobre rozwiązanie. Ani tym bardziej dobra wiadomość. Zamiast zrobić porządnie, to pogarszają sytuację. Ręce opadają.
Zamiast zlikwidować przejście, montuje się sygnalizatory, bo doszło do wypadku dwa lata temu??? Budowa dróg szybkiego ruchu nie ma sensu. Aleje Jerozolimskie do Pruszkowa to droga wojewódzka, a nie ścieżka do kościoła. To przejście jest w tak niefortunnym miejscu, że powinno zostać usunięte! Zważywszy, że na wysokości skrzyżowania Ursus – Michałowice jest kładka dla pieszych z windami.
Ciekawi mnie, czy sygnalizacja świetlna w jakikolwiek sposób spowodowała by, żeby ta rowerzystka nie zginęła.
Wspominam o tym, bo nie lubię jak dziennikarze podciągają jakieś zdarzenia pod z góry założoną tezę. W artykule nie ma nic o przyczynach tamtego wypadku ale mamy się domyślać, że światła (zapewne przydatne w tym miejscu) są panaceum na takie wypadki.
Włączenie świateł raczej sprawi, że ruch przestanie być „UPORZĄDKOWANY” i zaczną tworzyć się gigantyczne korki !
No ale nie wymagajmy pomyślunku od obecnych włodarzy w Powiecie i zarządzie województwa mazowieckiego na czele z zatwardziałym jak beton A. Struzikiem z obozu opozycji PO-PSL.
Mieszkańcy, nie widzicie, że wszelki działania na drogach(inwestycje) są tak przeprowadzane by trwały jak najdłużej i były jak najbardziej uciążliwe ? A często też świadomie buduje sie kolejne sygnalizacje świetlne żeby jeszcze bardziej utrudnić życie kierowcom. W tym przypadku (jak wyżej) powinno zbudować się kładkę lub tunel dla pieszych, a nie najtaniej czyli najgorzej !
W ogóle czy ktoś zwrócił uwagę na to, że np. w takiej Warszawie powstało najwięcej przejść podziemnych dla pieszych w latach 1960-1980! Może nie wszędzie jest to uzasadnione , ale akurat w tym przypadku w tak strategicznym miejscu dla płynności ruchu przejście podziemne czy kładka to priorytet…No ale to wtedy komuniści z Powiatu musieliby wyłożyć kilka milionów zł, a tak będzie taniej.
Brwinowianin, rozumiem, że w latach 1960-1980 w Warszawie nie było żadnych komunistów tylko nagle teraz się pojawili. A może napiszesz nam, ile to fabryk wtedy w PRL powstało i jaką potęgą gospodarczą była RWPG (Rosji wszystko Polsce gówno dla niewtajemniczonych)? Tęsknisz za Gomułką i Gierkiem. W tamtych czasach bez wykształcenia byłeś kimś, a dzisiaj?
Dobra dla kierowców? od kiedy kolejne światła w miejscu gdzie jest przejście dla pieszych to dobra wiadomość. Oczywiście ubolewam nad skutkiem potrącenia rowerzystki, ale może przytoczycie okoliczności?
Korki korki korki… wszystko dlatego, że na niemal prostej drodze ktoś kiedyś nie spojrzał w lewo, prawo i jeszcze raz w lewo zanim wszedł na jezdnie… niech spoczywa w pokoju (*)
Teraz nie jest żle po zamontowaniu oświetlenia bo wcześniej to była strefa permanentnego mroku.
Korki, korki, korki. A piesi dal;ej święte krowy.
Ilu pieszych tam przechodzi? Sygnalizacja tańsza niż kładka, niech samochody stają w Regułach, zaraz przy Ogrodowej i znowu za S2 w Ursusue.
Z utęsknieniem czekamy na paraliż zjazdu
Tam nie powinno być w ogóle przejścia, teraz będą wieczne korki w obie strony