1 czerwca podczas Kongresu Perły Samorządu w Gdyni gmina Brwinów otrzymała wyróżnienie w konkursie Samorządowy Lider Komunikacji i Promocji. Nagroda została przyznana za… memy.
Memy to internetowe obrazki opatrzone trafnym, często żartobliwym hasłem. W ostatnich czasach zyskały na popularności wśród internautów, przez co taka forma komunikacji jest często wykorzystywana przez firmy, ale też – jak się okazuje – samorządy do promocji w social mediach.
Gmina Brwinów nie próżnowała w temacie, podpatrzyła bieżące trendy i wyprodukowała serię memów, które podbiły serca internautów. Kampania internetowa „Okna same się nie umyją – memy jako narzędzie promocji gminy Brwinów” była zrealizowana w 2022 roku. Urzędnicy Biura Promocji w ten sposób promowali rewitalizowany pałac w Brwinowie, pokazując jego detale jeszcze przed oficjalnym otwarciem.
Przepis na wyróżnienie w konkursie był prosty: urzędnicy przemierzyli kręte schody, przetarli niejedną szybę, poustawiali odpowiednio kaczki, zrobili burzę mózgów, aby wymyślić odpowiednie hasło i gotowe. Teraz inne samorządy myślą tak:
blasty.pl
A brwinowskie memy zobaczycie poniżej
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Ulice też się same nie umyją, a w Parzniewie i na ul. Pszczelińskiej studzienki odwodnieniowe ulic pozapychane ziemią, że aż zielsko zaczyna rosnąć .
Teraz tylko czekać na obfitą burzę !
Ulice też się same nie umyją, a w Parzniewie i na ul. Pszczelińskiej studzienki odwodnieniowe ulic pozapychane ziemią, że aż zielsko zaczyna rosnąć .
Teraz tylko czekać na obfitą burzę !
nieśmieszne i widać że nie spontaniczne
ktoś udaje internet