Kolejna edycja BO w Milanówku

Milanówek

Milanówek wystartował z kolejną edycją Budżetu Obywatelskiego. Do 25 maja można zgłaszać projekty.

Budżet Obywatelski w Milanówku jest realizowany od 2014 roku. Dzięki niemu udało się zrealizować takie projekty, jak zakup lekkiego samochodu ratunkowo-gaśniczego z napędem 4×4 dla OSP w Milanówku, budowę placu zabaw przy ul. Dembowskiej, instalacja hamaków i leżaków miejskich i wiele innych.

W tegorocznej odsłonie budżetu partycypacyjnego do rozdysponowania jest 564 tys. zł. Wartość jednego projektu nie może przekraczać 150 tys. zł.

Swoje pomysły mieszkańcy Milanówka mogą zgłaszać do 25 maja na trzy sposoby: pocztą na adres Urzędu Miasta Milanówka, osobiście w Urzędzie, a także mailowo na adres promocja@milanowek.pl (tutaj warunek – formularz oraz lista poparcia będą skanem oryginalnych dokumentów). Formularz zgłoszeniowy możecie pobrać tutaj.

Jaki jest terminarz tegorocznej edycji? Do 25 maja można zgłaszać projekty, do 25 czerwca zostaną one zweryfikowane i poddane ocenie. Głosowanie zaplanowano na termin od 3 sierpnia do 15 września. Listę projektów, które będą zrealizowane poznamy do 10 listopada.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.