Wybrali wykonawcę budowy ul. Przytorowej

Pruszków

Władze Pruszkowa wybrały firmę, która zajmie się budową nowej drogi w mieście. Chodzi o ulice Przytorową. Nowa droga ułatwi dojazd m.in. do tunelu w ciągu ul. Działkowej.

Można powiedzieć, że ul. Przytorowa to brakujące ogniowo ciągu drogowego ulic Miry Zimińskiej-Sygietyńskiej oraz Sienkiewicza pozwalającego na ominięcie centrum miasta i dojazd m.in. do tunelu w ciągu ul. Działkowej. Ta sytuacja ma się jednak zmienić, ponieważ władze Pruszkowa właśnie ogłosiły przetarg na budowę ul. Przytorowej.

W ramach inwestycji powstanie asfaltowa droga o długości 800 metrów z zatokami autobusowymi i ciągiem pieszo-rowerowym, która połączy rondo na ul. Sienkiewicza w rejonie straży pożarnej i urzędu skarbowego z ulicą Gomulińskiego tuż przy tunelu przy ul. Działkowej. Warto zaznaczyć, że skrzyżowanie ulic Przytorowej i Gomulińskiego będzie miało formę ronda. Zadanie obejmuje również budowę kanalizacji sanitarnej, odwodnienia, budowę sieci wodociągowej oraz budowę oświetlenia. Pojawią się tu również przystanki autobusowe.

Miasto na realizację zadania chce przeznaczyć 12,5 mln zł. Warto zaznaczyć, że poznaliśmy już oferty złożone przez firmy zainteresowane realizacją zadania. Do przetargu zgłosiło się aż dziewięć podmiotów, a każda z ofert mieści się w zakładanym budżecie. Najniższą opiewającą na kwotę 8,83 mln zł złożyła firma Fal-Bruk.

Zgodnie z przewidywaniami wykonawcą inwestycji została firma Fal-Brruk. Co więcej droga ma powstać w ekspresowym tempie. Na realizację praz wykonawca będzie miał zaledwie pół roku od momentu podpisania umowy.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 13

13 odpowiedzi na “Wybrali wykonawcę budowy ul. Przytorowej”

  1. Alicja pisze:

    Znając życie wykorzystają całą kwotę na roboty nie przewidziane

  2. daj spokój , stań z boku pisze:

    Całemu zamieszaniu w infrastrukturze która już nie jest w stanie przyjąć napływu słoików wraz z wyznawcami ideologii bandery winne są wielkie banki i ich neokomunistyczna konstytucja i wykonawcy rozkazów elity bankowej – deweloperzy.. współczesna cywilizowana mafia. Gdyby nie budowa na siłę w miejscu warsztatów po szkole bydunków mieszkalnych zatykając infrastrukturę miejską nic takiego by nie powstało i nawet nie musiałoby powstawać.

    Z jednej strony normy emisji spalin euro miliard( kasa), z drugiej strony ( bo kasa) rozbudowa wszędzie czego się da – to przeczy wszystko jedno , drugiemu.. Tak mocno zachorował ten świat że na 100% problemem nie jest żadna emisjia co2 tylko chora głowa!

  3. PRUSZKOWIANIN pisze:

    Budowa nowych dróg nic nie da,jak będzie można szybciej przejechać ,to nawigacja przekieruje tu więcej kierowców,ruch będzie większy,smog także,a korki takie same,albo jeszcze większe.W Pruszkowie nie dba się o mieszkańców tylko o przejezdnych,wszystkie miasta walczą o obwodnicę,a tu rozbudowuje się drogi tranzytowe przez środek miasta.Mieszkańcy mają się chyba udusić w smogu,głuchnąć od chałasu,umykać przed samochodami przyjezdnych i przejezdnych ciągle ograniczani i okradani z przestrzeni życiowej.Jeśli tak ma wyglądać rozwój miasta,to wolę wartości z poprzedniej epoki,gdy Pruszków był miejscem do życia,a nie do przeżycia…

    • Daj spokój , stań z boku pisze:

      To proste, na „chodzeniu” nie da się tak zarobić jak na infrastrukturze związanej z samochodami.

      Dalej rządzi układ tylko zmienił formę, nie ma mowy o żadnej demokracji. Kończą się inwestycję i od razu jest bombardowanie Palestyny bo nie da się robić interesów. Tzw. elita to nikt kompetentny, stado wilków pozbawiona skrupułów zarządzana z centrum.

  4. hmm,.. pisze:

    Spojrzałem na opinie o tej firmie,.. masakra, aż dziw że żadna władza nie sprawdzi poczynań właścicieli. Przy pierwszej kontroli sprawdzić umowy o pracę,.. US za płotem,..

  5. J. Mucha pisze:

    Dla nas mieszkańców Brwinowa Ogrodu Parzniew to bardzo dobra wiadomość. Z naszego osiedla szybciej dostaniemy się do al. Jerozolimskich. Kolejną inwestycją powinien być parking dla mieszkańców wzdłuż ulicy Działkowej.

  6. Przemysław Sieciński pisze:

    Wybór wykonawcy ul.Przytorowej (i mam nadzieję sprawne zakończenie inwestycji) domknie bardzo ważny ciąg komunikacyjny naszego miasta. Można powiedzieć, że jest on (ów ciąg komunikacyjny) symboliczny dla niezwykle bogatej w inwestycje kadencji samorządu 2018-2024. Rozpoczęło ją poszerzenie Miry Z.S. od ul. Prusa do Wojska Polskiego. Następnie zmiana otoczenia dworca PKP remont ul. Sienkiewicza i budowa łącznika, który budził kontrowersje a dziś trudno wyobrazić sobie Pruszków bez niego. Powyższe to także przykład nie zawsze łatwej ale zazwyczaj owocnej współpracy Miasta z Powiatem. Oby wkrótce finał (ul.Grunwaldzka) zwieńczył dzieło (wiadukt PKP) połączenia południowego Piastowa ze Żbikowem i Bąkami. Szacunek dla wszystkich, którzy po wszystkich stronach pilotowali i wspierali te inwestycje.

    • Pruszkuff pisze:

      Przydalby sie jeszcze dedykowany pas do skretu w prawo z Wojska Polskiego w Miry Sygietynskiej

  7. Anty pisze:

    W ciagu pół roku wybudują 800m drogi od zera, a na dwa pasy do lewoskrętu jakiś qr… as zgodził się na 14 miesięcy. I przet to cały ten grajdoł zas rany tak, ze się przejechać nie da po ludzku!!!

    • Aż pól roku pisze:

      Bo tam nie ma żadnych przeszkód,posesji gdzie trzeba robić wjazdy itp.Robota na dwa tygodnie

    • Paweł pisze:

      Anty, budowa drogi od zera jest łatwiejsza od przebudowy w centrum miasta. Przewody, rury, tymczasowa organizacja ruchu. Na to wszystko potrzeba czasu. Fakt, zabezpieczenie skraju budowy jest słabe. Ostatnio jadąc po zmroku, w trakcie deszczu miałem wrażenie że wpadnę do wykopu.

      • Seba pisze:

        Paweł ma rację. Rozmawiałem z gościem na budowie ronda w Strzeniówce, zapytałem o termin oddania do użytku. Powiedział, że „przed wyborami” na pewno, być może jeszcze przed świętami wielkanocnymi. Najwięcej czasu i pracy zajęło przełożenie podziemnych instalacji oraz przebudowa linii energetycznych. Bo były też takie, których nie było na planach, niczym na Zachodniej…Prace związane z nawierzchnią to pikuś.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły