5 korzyści ze stosowania smyczy reklamowych

Art. Sponsorowany

Smycze reklamowe są jednymi z najpopularniejszych gadżetów stosowanych do promocji. Lubią je zarówno odbiorcy – ponieważ są niezwykle przydatne, a często również bardzo estetyczne – jak i przedsiębiorcy, ponieważ stanowią bardzo prostą i opłacalną formę reklamy. Poznaj 5 najważniejszych powodów, dla których warto stosować smycze z nadrukiem.

  1. Rozpoznawalność marki

Zarówno smycze z nadrukiem, jak i inne gadżety reklamowe są tak chętnie stosowane, ponieważ zapewniają markom rozpoznawalność, której uzyskanie innymi sposobami byłoby znacznie mniej efektywne lub znacznie bardziej kosztowne. To istotne szczególnie dla nowych na rynku firm, które próbują zdobyć pierwszych klientów. O rozpoznawalność warto jednak dbać na każdym etapie działalności. Co istotne w przypadku gadżetów reklamowych – raz wyprodukowane i rozdane potencjalnym czy istniejącym klientom „pracują” przez długi czas, eksponując Twoje logo za każdym razem, gdy przedmiot jest używany. Dlatego warto stawiać na praktyczne przedmioty – np. smycze z logo. 

  1. Pozytywne skojarzenia

Nikt nie lubi nachalnych reklam. To szczególnie dotkliwe w dzisiejszych czasach, gdy tego rodzaju przekaz atakuje nas z każdej strony. Jednak praktyczny gadżet wzbudza przede wszystkim pozytywne skojarzenia. Logo firmy jest w tym przypadku jedynie dodatkiem, a cała uwaga użytkownika skupia się na radości z prezentu i możliwościach jego wykorzystania. Smycze reklamowe to właśnie jeden z takich gadżetów, który może się przydać każdemu – od przedszkolaka do emeryta. Dzięki tej uniwersalności Twoja firma zyska szerokie grono osób, które będą ją dobrze kojarzyć, a w razie potrzeby zdecydowanie chętniej skorzystają z Twoich usług lub polecą je bliskim. Z tym wiąże się kolejna korzyść związana z tzw. zasadą wzajemności.

  1. Efektywność, czyli zasada wzajemności

Reguła wzajemności to termin, który powinien być znany wszystkim specom od marketingu – zauważa ekspert z firmy OpenGift.pl. Mówi ona o tym, że obdarowany w jakikolwiek sposób klient (faktyczny lub potencjalny), będzie czuł się zobowiązany do rewanżu. Dlatego chętniej zapozna się z ofertą, a nawet dokona zakupu, jeśli wcześniej otrzyma drobny prezent – np. gadżet reklamowy. Z tego samego powodu może polecić Twoją firmę bliskim. Dlatego nawet niedroga produkcja smyczy reklamowych jest tak opłacalna!

  1. Zamiast wizytówki

Gadżety reklamowe królują m.in. na targach, wystawach i innych podobnych eventach. Dlaczego? Ponieważ są idealnymi zamiennikami wizytówek. Te łatwo zgubić i ciężko znaleźć, gdy są potrzebne. Smycze firmowe lub inne podobne przedmioty odbiorca może zawsze mieć przy sobie. Nie potrzebuje też Twoich wszystkich danych – adresu, maila, telefonu czy faksu. W dobie internetu wystarczy nazwa firmy. Po wpisaniu jej do wyszukiwarki potencjalny klient znajdzie wszystkie niezbędne informacje. Jednocześnie smycze reklamowe stanowią miły upominek, z którego można korzystać z przyjemnością, w przeciwności do bezużytecznych wizytówek. To więc znacznie bardziej opłacalna inwestycja!

  1. Ogromna platforma, niski koszt

Planując strategię marketingową dla firmy, należy wziąć pod uwagę koszty oraz ich zwrot. W przypadku gadżetów takich jak smycze z nadrukiem jest to bardzo korzystna relacja. Pomyśl tylko. Wielu obdarowanych będzie korzystać z takiego przedmiotu codziennie, nierzadko przez wiele lat. W tym czasie nie tylko sami zaznajomią się z Twoją marką, ale również mogą być jej chodzącymi reklamami, docierając z przekazem promocyjnym do bardzo wielu osób poprzez samo korzystanie z gadżetu. Tymczasem produkcja smyczy reklamowych jest niedroga – jedna sztuka to koszt już od kilkudziesięciu groszy do maksymalnie kilku złotych. Zwrot z inwestycji jest więc nieporównywalny do innych form promocji!

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.