Zmiany na kolei i wakacyjny rozkład jazdy

Region

Od niedzieli, 11 czerwca, zaczęła obowiązywać wakacyjna korekta rocznego rozkładu jazdy pociągów. W naszym regionie zmiany dotyczą pasażerów SKM (linia S1) i KM (linia R1).

Najważniejsze zmiany wystąpią od 25 czerwca do 2 września. W tych terminach prowadzone będą prace modernizacyjne na obu torach podmiejskiej linii średnicowej – ruch będzie odbywał się linią dalekobieżną. Część pociągów Kolei Mazowieckich z kierunku zachodniego skończy/rozpocznie bieg na stacji Warszawa Zachodnia, Warszawa Główna lub Warszawa Gdańska, a z kierunku wschodniego na stacji Warszawa Wschodnia, Warszawa Stadion.

Dodatkowo w dniach 20-24.06 oraz 21.08-2.09 z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w systemie sterowania ruchem kolejowym na stacji Warszawa Zachodnia wystąpią dodatkowe utrudnienia w kursowaniu pociągów.

Nowy rozkład jazdy dla Kolei Mazowieckich na linii R1 Warszawa – Skierniewice

Natomiast już od  poniedziałku, 12 czerwca na całej trasie linii S1, tj. z Otwocka do Pruszkowa pojedzie 17, a z Pruszkowa do Otwocka – 16 pociągów.

Rozkład jazdy pociągów SKM linii S1 ważny 12-19 czerwca

Rozkład jazdy pociągów SKM linii S1 ważny 20-24 czerwca

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 4

4 odpowiedzi na “Zmiany na kolei i wakacyjny rozkład jazdy”

  1. Omijam pisze:

    Żeby mieć pretekst by podnieść ceny biletów

  2. Alutek pisze:

    Masakra, w godzinach największego ruchu pasażerskiego przerwy pomiędzy pociągami czy skm niesamowicie długie. Tak to jest jak jest monopolistą, w d…e mają pasażerów, tłok niemiłosierny bo wiadomo czeka się około godziny na następny pociąg i składy pociągów sprzed 40 lat. Czy to się kiedyś skończy? Jeżdżę od 27 lat do pracy i co rok coś. Nie było roku bez komplikacji w połączeniach.

  3. dsad pisze:

    czy te prace modernizacyjne to są tak specjalnie robione żeby trwały nieprzerwanie od 40 lat?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły