Zgłoś usterkę kolejarzom – nowa apka od PKP PLK

Kolej

PKP PLK S.A. uruchomiła aplikację, którą warto zainstalować. Dzięki niej w łatwy i prosty sposób będzie można zgłosić usterki na stacjach i przystankach. Apka działa na urządzeniach z Androidem i iOS.

Wielokrotnie pisaliśmy o zgłaszanych przez Was awariach windy prowadzącej na peron PKP w Pruszkowie. Teraz niedziałające windy, utrudnienia w dojściach na perony, czy usterki w poczekalniach dworcowych będzie można szybko zgłosić kolejarzom. Dzięki temu istnieje szansa, że awaria będzie sprawnie usunięta.

Aplikacja „Sprawny Peron” jest łatwa w obsłudze. Aby zgłosić awarię windy, wyświetlacza, czy nieodśnieżony peron, należy uruchomić apkę i wybrać w niej stację lub przystanek. Data i godzina są wybierane automatycznie, a lokalizację można łatwo wprowadzić, skanując kod QR znajdujący się na plakatowych rozkładach jazdy. Potem wybieramy konkretne miejsce z listy i i rodzaj nieprawidłowości, którą ewentualnie można szerzej opisać. Klikamy „Zgłaszam usterkę” i powiadomienie wysłane.

Usterki, poza aplikacją „Sprawny Peron”, nadal można zgłaszać za pomocą formularzy kontaktowych do zgłaszania usterek, dostępnych na stronie PLK S.A. Apka dostępna jest w Google Play i Apple Store.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.