Wiadomości
Autor artykułu: AZ | 14 listopada 2021 17:29 |
4
Region
W pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej będą prowadzone badania marketingowe. Nie chodzi jednak o badanie zadowolenia podróżnych, a o ofertę wspólnego biletu.
Podróżni korzystający z usług WKD przyzwyczaili się już do ankiet i badań jakie są prowadzone przez przewoźnika. Przynajmniej raz w roku WKD pyta podróżnych o wiele aspektów m.in. komfort podróży, punktualność pociągów czy czystość przystanków. Od 15 listopada podróżni po raz kolejny będą mogli wyrazić swoją opinię, jednak tym razem na inny temat.
W dniach od 15 listopada do 21 listopada na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Opacz prowadzone będą badania marketingowe. W ten sposób przewoźnik chce określić ilu pasażerów korzysta ze „wspólnego biletu” ZTM.
Ankieta dodatkowo będzie dostępna w kasach biletowych oraz na stronie internetowej przewoźnika www.wkd.com.pl
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: biuro@wpr24.pl.
Ankieta jest po to aby w przyszłym roku przeprowadzić nastepną. I co rok kolejną. Dopóki gminy leżace wzdłuż WKD nie znajda kasy na finansowanie biletu WTP a ZTM i WKD w końcu na powaznie będzie tym zainteresowane, dopóty będzie tylko ankieta. A jak gminy mają znależć kasę ? Wystarczy dla przykładu przesledzić wydatki gminy Michałowice. ZTM zaintersowane jest tylko transportem w obrębie m. st. Warszawy,
No chyba, że jakaś „”szyszka’ z Ratusza zamieszka w okoilcach WKD 🙂 ale on i tak będzie korzystał z ekologicznego transportu samochodowego z kierowcą 🙂
Po co ankieta skoro 95 procent podróżnych chce wprowadzenia wspólnego biletu do Otrębus lub Podkowy
Gdzie i kiedy prowadziłeś badania że wierz że tyle ludzi chce wspólnego biletu do tych miejscowości?
wysterczy poczytac komenty pod artykułami o wkd