Wypadek na kolei. Nie żyje maszynista [FOTO]

Około godziny 9.30 na przejeździe kolejowym na odcinku Błonie – Ożarów Mazowiecki doszło do wypadku. Na miejscu zginął maszynista pociągu.

Do zdarzenia doszło na przejeździe kolejowym w ciągu ul. Ceramicznej (dw 718) — Pod pociąg Kolei Mazowieckich relacji Sochaczew – Warszawa Wschodnia wjechał samochód ciężarowy. Przejazd wyposażony jest w rogatki i sygnalizację świetlną. Na miejscu pracują służby. W wypadku zginęła jedna osoba – pracownik kolei. Rannym pasażerom udzielana jest pomoc medyczna. Komisja wyjaśni wszelkie okoliczności zdarzenia – informuje Anna Znajewska-Pawluk z zespołu prasowego PKP PLK.

Okazało się, że samochodem ciężarowym były przewożone materiały budowlane. Po zderzeniu rozsypały się na przejeździe.

Zdarzenie spowodowało wstrzymanie ruchu pociągów. Pociągi PKP Intercity skierowano na trasę przez stacją Skierniewice. Koleje Mazowieckie organizują komunikację zastępczą. Informację o zmianach w rozkładzie jazdy są na bieżąco przekazywane podróżnym na stacjach i na przystankach.

Teren wypadku został zabezpieczony.

Za zdjęcia dziękujemy JRG Błonie, OSP Ożarów Mazowiecki i Wawa Hot News 24

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 42

42 odpowiedzi na “Wypadek na kolei. Nie żyje maszynista [FOTO]”

  1. Tolek pisze:

    Tir był ukraiński, blachy oczywiście zakryte, cicho sza o narodowości kierowcy, prawda? Wypadkòw z udziałem ukraińcòw jest znacznie więcej, ale jest ogòlny przykaz by ani policja ani media nie informowały o tym. Takie to jedne ze skutkòw przesiedlenia, nie mòwiąc o finansowym pompowaniu i ograbianiu Polakòw. A luksusowe auta ukraińskie pod galeriami handlowymi, naszprycowane botoksem ukrainki i w sile wieku panowie. Towarzystwo lata po świecie gdzie się da i uprawia „wojenną” turystykę. Widział ktoś takich „uchodźcòw”? SKANDAL I HAŃBA dla polsko języcznego rządu i śmianie się w twarz Polakom. Maszynisty szkoda, bo młody człowiek i mògł jeszcze pożyć.

    • Anonim pisze:

      W sensie ten kierowca tira jeździł luksusowymi autami bo jako Ukrainiec w Polsce płacą mu luksusowymi autami?
      Tempy jesteś, jakby w Polsce coś wybuchło to pierwsze za granicą by były polskie Porshe i jaguary, normalne jak człowiek jest zdolny i normalny to nie będzie walczył żeby go Bóg do piekła wysłał za łamanie przykazań. A zresztą kto jest po drugiej stronie nastoletni dres z problemami z agresją i przeciwnym mózgiem,.ludzie którzy osiągnęli jakiś poziom nie będą się zniżać i z nami będzie tak samo. Zarabiający minimalna czyli korzystający z rozdawnictwa państwa niech zwracają wtedy zaciągnięty dług, a nie ci którzy im fundują wygodne życie.

    • Anonim pisze:

      Nawet z cenzura widac, ze blachy byly polskie. Po co klamiesz?

  2. GTV pisze:

    Popatrzcie na zdjęciach z czego wykonywane są teraz pociągi.
    Kabina wykonana z jakiegoś włókna. Z plastiku.
    Przy zderzeniu kabina maszynisty przestała istnieć.
    W tych konstrukcjach nie istnieje pojecie strefy zgniotu.
    Nie sądziłem, że te „nowoczesne” konstrukcje to tak naprawdę
    badziewie z tworzywa sztucznego.
    W tradycyjnej kabinie „nienowoczesnego” pociągu
    maszyniście przy takim zderzeniu, włos z głowy by nie spadł.

    • Wilku pisze:

      Jesteś w wielkim błędzie. Strefy zgniotu w tych pociągach są znacznie większe niż w starych pociągach pokroju EN-57. Im sztywniejsza konstrukcja, tym mniejszy odcinek, na którym kolizja jest wyhamowywana do zera – > większe przeciążenie.
      W nowym pociągu może się więcej materiału wgniecie, ale pasażerowie będą mieli mniejszy wstrząs. Dlatego prawie nie ma rannych. Maszynista zginął tylko dlatego, bo z niezrozumiałych dla mnie powodów nie wybiegł z kabiny. Mógł zaciągnąć hamulec i wyjść, już wielokrotnie w analogicznych sytuacjach tak robili.

      • Dzo pisze:

        Dziś jak jechałem pociągiem to nadali komunikat, żeby nie blokować wyjścia z kabiny maszynisty, więc może maszynista chciał wybiec ale drzwi były zastawione jakimś rowerem czy czymś innym.

    • Anonim pisze:

      To był tir wypchany materiałami budowlanymi, więc walił prawie jak w betonowa ścianę. Mówisz że kiedyś maszyniści nie umierali w starych „bezpiecznych” pociągach?

  3. Kierowca pisze:

    Są wstępne ustalenia.
    Pierwszy komunikat: do wszystkich którzy jak zwykle nie mając żadnych dowodów za przyczynę wypadku wskazali prędkość nie wyjaśniając jak można jedynie przekraczając prędkość i nie łamiąc innych zasad ruchu drogowego zderzyć się z pociągiem informuje że jak zwykle nie prędkość tylko kierowca niebezpieczny ale przynajmniej powolny jest sprawcą. Jak zwykle próbujecie robić nagonkę na prędkość żeby policja suszyła zamiast zająć się wyłapywaniem bandytów drogowych i morderców drogowych takich jak wy i tej pedalnik od ciężarówki. Ale wybaczam wam, myliliscie się jak zwykle, wasza wina i tyle.

    Ze wstępnych ustaleń wynika, że ciężarówka wjechała na przejazd pomimo braku możliwości zjazdu z przejazdu i tak sobie stała na tym przejeździe, rogatki się zamknęły a ten tempak zwany niby „zawodowym kierowcą” zamiast zjechać z przejazdu chocby niszcząc swoje auto, albo przynajmniej zawiadomić służby o problemie sobie stoi i stoi jak tempa p…da w polu na wakacjach. Pociąg przyjeżdża nie ma jak wyhamować i dochodzi do tragedii bo niebezpieczny ale powolny uznał, że tak powolutku zdąży…

  4. Nie bronię ale pisze:

    Malują te pociągi chyba żeby stapiały się z tłem.Pendolino to nawet nie słychać z daleka

    • Kierowca pisze:

      Nigdy nie mailem problemu z pociągiem na przejeździe.
      Jak dotknęła cię ślepota to zgłoś się do lekarza, bo to jest podstawa do odebrania ci uprawnień. Pociągi mają lampy światła, nie ma żadnego uzasadnienia dla niezauważenia pociągi poza byciem niezdolnym do prowadzenia pojazdów.

  5. Brwinowianin pisze:

    W krajach zachodnich praktycznie nie ma już w ogóle przejazdów kolejowych poziomych typu (rogatki), są albo tunele, albo wiadukty. Niestety BARANKI wybrały antyrozwój z PO więc nie liczcie na poprawę bezpieczeństwa i nowe inwestycje !

    • Wilku pisze:

      Modernizacja tej linii kolejowej odbyła się za kadencji PiSu, więc kto odpowiada za brak wiaduktu, pisowski partyjniaku z Brwinowa?

      • Wilku pisze:

        W ogóle ta moderna to kwintesencja pisowskiego zarządzania. PKP PLK z pisowskimi nominatami zafundowała pasażerom utrudnienia na 7 lat, koniec inwestycji miał 5 lat opóźnienia. Za 2,3 mld złotych zbudowano nowe perony i zwiększono przepustowość, ale czas przejazdu poprawił się tylko o 6 minut względem rozkładu jazdy z 2016.

    • Wilku pisze:

      Uzupełniając, ten facet przeszedł samego siebie, gdy pod artykułem o postawieniu w stan oskarżenia byłego pisowskiego wójta Raszyna, napisał że oto PO-KO przewaliło miliony złotych. Nie ma zbyt bezczelnego kłamstwa, którego by ten człowiek nie próbował wcisnąć.

    • ABC pisze:

      Byłeś, widziałeś? – śmiem wątpić trollu

    • DGH pisze:

      Ile tuneli i wiaduktów zrobiło PiS żeby tak się nimi szczycić. Poproszę w liczbach.

    • chyba wystarczy pisze:

      Brwinowianin, wiesz Twój PiS zbudował tunel pod dworcem zachodnim, jest jeden problem tylko wy go widzicie,.. anty rozwój,.. wspaniałą elektrownię zbudowaliście w Ostrołęce, jeszcze wspanialej ją zburzyliście, zarobiliście na przetargach i to się liczy, a nie jakiś rozwój Polski. Co do przejazdów, oczywiście to problem z którym PiS sobie nie poradził. Zastanawiam się czy ten Tir mógł tam jechać, załadowany samochód chyba przekraczał możliwość poruszania się po prawie wiejskiej drodze.

    • Adek pisze:

      Puknij się w łeb kretynie, ile PIS wybudował wiaduktów nad torami. Co za brednie..

  6. mary pisze:

    Nie wymagajcie myślenia od ludzi dla których prawo jazdy C+E to największe życiowe osiągnięcie.

  7. Zygmunt pisze:

    Pewno Ukrainiec jechał tirem

    • Anonim pisze:

      A skąd Pan może takie rzeczy wiedzieć,proszę się dowiedzieć najpierw,a potem pisać takie coś.

  8. komendant Chrzanowski z Trembowli pisze:

    Z jaką szybkością musiał wjeżdżać ten „król szos” na przejazd, jeżeli z kabiny pociągu nic nie zostało? W dodatku rogatek nie widział? Może przysnął? 🙁

    • Anonim pisze:

      On mógł się tam zatrzymać i stanąć przecież kabina zniszczyła się od zmiany wektora pędu pociągi, a nie od zmia y wektora pędu ciężarówki.

    • Kierowca pisze:

      Jechał z prędkością 0 km/h bo imbecyl wjechał na przejazd i sobie zrobił parking. A że przewoził ciężkie materiały budowlane to w uproszczeniu można powiedzieć że tym razem pociąg nie walnął w lekki osobowy samochodzik tylko w betonową ścianę. Zresztą zobacz sobie na zdjęciach jak to wygląda tempaku.
      Ale miło zobaczyć że tempe dzidy nawet jak samochód jedzie 0km/h to i tak napiszą że „prędkość była za wysoka” wiadomo niech policja łapie szybkich i bezpiecznych a przymknie oko na prawdziwych bandytów dróg niebezpiecznych ale powolnych, którzy łamią przepisy ale przynajmniej jak gdzies stoi ograniczenie do 50 a można bezpiecznie jechać 90 to nie jadą jak wszyscy tylko robią korek. A potem jak dojeżdżają do 50 km/h gdzie bezpiecznie można jechać 0km/h bo no. Jest czerwone światło albo skrzyzowanie z którego nie ma jak zjechać albo przejazd kolejowy to oni mogą łamać przepisy bo robią to powoli.

  9. Anonim pisze:

    Umrzeć przez zawalidrogę co olewa ważne przepisy dla bezpieczeństwa. Również przyłączam się to musi być tragedia dla rodziny.
    Osoba powodująca taki wypadek powinna stawać się niewolnikiem takiej rodziny, a co ważne ubezpieczyciel powinien wypłacić wszystkie swiadczenia po czym regresem ściągnąć je że sprawy, bo nie wierzę że sprawcą naplacil w składkach OC tyle że starczy na naprawę pociągu, przywrócenie maszynisty do żywych, naprawę zniszczeń na przejeździe, wynagrodzenie szkód moralnych, to mu bezpieczni kierowcy będziemy temu bandycie drogowemu fundować tanie spowodowanie wypadku. Mandaty powinny być wyższe za wypadku i kolizję.
    Ale ja wiem ja wiem lepiej złapać dodatkowych 100 kierowców przekraczających prędkość i się dziwić że wypadków dalej jest dużo.

  10. Wdz pisze:

    Kierowca ciężarówki powinien siedzieć całe swoje zasrane życie. Połowa z nich to bezmózgie ameby.

    • ot i cały mój komentarz pisze:

      Pięćdziesiąt lat temu szedłem w tzw.,,kamasze”,chłopaki główkowali że stracone 2 lata to może prawo jazdy zawodowe zrobić jakaś korzyść. Na komisji poborowej powiedzieli że to jest zarezerwowane dla półgłówków którzy nie ukończyli nawet szkoły podstawowej.Po wyjściu z wojska mają zawód z korzyścią dla gospodarki narodowej.

  11. anu pisze:

    Masakra, wyrazy współczucia dla bliskich

  12. Anonim pisze:

    tirowcowi bylo spieszno

    • Kierowca pisze:

      Jakby mi się spieszyło to zrobiłby to co kierowca szybki i bezpieczny, zatrzymał się i puścił pociąg który ma pierwszeństwo.
      Wątpię żeby zdarzenie było efektem pośpiechu, raczej mamy do czynienia z kierowcą niebezpiecznym ale powolnym który tak się zniżył swoją „bezpieczną niską prędkością” że zapomnial o obowiązku zachowania szczególnej ostrożności na przejeździe.
      Mamy nagranie?

  13. Wilku pisze:

    Wyrazy współczucia dla rodziny maszynisty. A kierowcę debila do więzienia.

    • Plasteq pisze:

      Czy to był ten szybki i bezpeczny kierowca???

      • Kierowca pisze:

        Dobrze wiesz, że nie ale zagrajmy w tę grę. O ile kilometrów na godzinę przekroczył kierowca tira dopuszczalną prędkość, że doszło do tego wypadku bez złamania innych zasad ruchu drogowego?

        To ja przypomnę wam jak w wątku o kontrolowaniu przez policję przejazdów kłóciliście się ze mną, że mandaty na przejazdach to są wystawiane za przejazd pod podniesionymi na 99% rogatkami i tym którzy się zatrzymało przez przejazdem ale niewystarczająco ostentacyjnie.
        Byłem na was wściekły że macie bezpieczeństwo drogowe gdzieś, bo wiedziałem że w końcu kogoś zabijecie tym podejściem „jadę powoli więc mogę jechać pod nie podniesionymi rogatkami, jade powoli więc nie muszę się zatrzymywać przed przejazdem”. No i się stało, gdyby ten Turowiec chociaż jechał szybko to nawet wtedy mimo iż jechał niebezpiecznie ignorując zasady poruszania się po przejazdach to zdążyłby wtedy przejechać przed pociągiem, ale że był to kierowca niebezpieczny ale powolny to zignorował brak możliwości legalnego wjazdu na przejazd, jechał sobie powolutku bo powolutku jest bezpiecznie i mamy tragedię jaka spowodowało wasze olewanie przepisów.

        Kierowca szybki i bezpieczny taki jak ja by poczekał zgodnie z przepisami a spieszymy się przed i za przejazdem tam gdzie nikomu nie zagrażają, a nie ścigał się z pociągami ignorując ważne przepisy ruchu drogowego. Olewam źle ustawione ograniczenia prędkości, a nie przepisy które zapewniają nam bezpieczeństwo. Wy robicie niestety na odwrót.i mamy tutaj kolejny tego tragiczny skutek.

        Zakazuje wam jeździć jak ten tirowiec, jak kiedyś taki wybryk kogoś z was nagram to szybko skończycie na stop agresji drogowej i będziecie bulic za bycie bydłem na drogach. Trzeba jeździć szybko i bezpiecznie, a jak się nie umie to przynajmniej bezpiecznie, a nie tak jak wy niebezpiecznie ale powoli.

        • opos pisze:

          szybki jak ałdi a4 pod remizą

          • Kierowca pisze:

            I przy okazji bezwypadkowy, bezkolizyjny i bez mandatowy. Jak wierzysz w reainkarnacje to może w przyszłym wcieleniu uda ci się przejechać milion kilometrów bez błędu.

    • Kierowca pisze:

      Przylaczam się do wyrazów współczucia i popieram. Pociągi to nie są małe trudne do zauważenia urządzona które nigdy nie wiesz skąd ci wyjadą. Trzeba być totalnym życiowym nieudacznikiem żeby zderzyć się z takim pojazdem. Dożywotnie odebranie uprawnień i do więzienia na przymusowe roboty z których będzie do końca swoich dni wypłacał rentę rodzinie. Albo jeździ się szybko i bezpiecznie, albo przynajmniej bezoiecznie jak nie umie się lepiej albo wcale.

    • Misiaolan pisze:

      Osądzasz bez nagrania i jakiejkolwiek wiedzy.A może rogatki zawiodły,i kierowca nie widział pociągu.Nie wiesz.Poczekaj na wyniki końcowe itd,a dopiero potem oceniaj.

      • Wilku pisze:

        Co mają rogatki do tego? Masz zakaz wjazdu na przejazd kolejowy, jeśli nie możesz z niego zjechać niezależnie od tego czy pociąg akurat jedzie, czy nie.
        Ergo, ten kierowca debil miał obowiązek upewnić się, że nie zastawia przyczepą przejazdu, czego nie zrobił, przez co zginął człowiek.

      • Kierowca pisze:

        Są wstępne ustalenia.
        Pierwszy komunikat: do wszystkich którzy jak zwykle nie mając żadnych dowodów za przyczynę wypadku wskazali prędkość nie wyjaśniając jak można jedynie przekraczając prędkość i nie łamiąc innych zasad ruchu drogowego zderzyć się z pociągiem informuje że jak zwykle nie prędkość tylko kierowca niebezpieczny ale przynajmniej powolny jest sprawcą. Jak zwykle próbujecie robić nagonkę na prędkość żeby policja suszyła zamiast zająć się wyłapywaniem bandytów drogowych i morderców drogowych takich jak wy i tej pedalnik od ciężarówki. Ale wybaczam wam, myliliscie się jak zwykle, wasza wina i tyle.

        Ze wstępnych ustaleń wynika, że ciężarówka wjechała na przejazd pomimo braku możliwości zjazdu z przejazdu i tak sobie stała na tym przejeździe, rogatki się zamknęły a ten tempak zwany niby „zawodowym kierowcą” zamiast zjechać z przejazdu chocby niszcząc swoje auto, albo przynajmniej zawiadomić służby o problemie sobie stoi i stoi jak tempa p…da w polu na wakacjach. Pociąg przyjeżdża nie ma jak wyhamować i dochodzi do tragedii bo niebezpieczny ale powolny uznał, że tak powolutku zdąży…

        Czyli Misaolan myliles się, nie musisz przepraszać wiem że nie masz go oru przyznać się do winy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły