Wiadomości

„Wukadka” znów liderem punktualności

„Wukadka” znów liderem punktualności

Autor artykułu: MS | 07 czerwca 2021 20:30 |

0
„Wukadka” znów liderem punktualności Region

Urząd Transportu Kolejowego opublikował ranking punktualności w kolejowych przewozach pasażerskich w I kwartale 2021 roku. Warszawska Kolej Dojazdowa uplasowała się na I miejscu.

WKD po raz kolejny może poszczycić się tytułem najpunktualniejszego przewoźnika w Polsce. Kolejki jeździły z niezwykłą punktualnością. Osiągnięto niezwykle wysoki wskaźnik punktualności – 99,72%. To poprawa wyniku z IV kwartału 2020 roku o 0,2%. Na drugim miejscu znajduje się Usedomer Baderbahn (przewoźnik na wyspie Uznam) z wynikiem 98,65%, a na trzecim miejscu – PKP SKM w Trójmieście (98,33%).

Jak czytamy na stronie WKD – było możliwe dzięki uwarunkowaniom organizacyjno-eksploatacyjnym, stanowiącym nieodmiennie mocne atuty, jakie spółka jest w stanie wykorzystać za pośrednictwem wypełniania połączonych funkcji przewoźnika i zarządcy infrastruktury kolejowej. Spośród korzyści, jakie płyną z połączenia tych funkcji na pierwszym miejscu znajduje się możliwość skrócenia ścieżki decyzyjnej w zakresie zapewnienia szybkiej reakcji i podjęcia działań interwencyjnych w sytuacji wystąpienia zdarzeń awaryjnych, niebezpiecznych i losowych – zarówno po stronie eksploatowanego taboru kolejowego, jak i użytkowanej infrastruktury kolejowej. Wysoka punktualność to także dobrze opracowany rozkład jazdy, wymieniony w ostatnich latach tabor oraz zmodernizowana infrastruktura. To wszystko składa się na imponujący wynik w rankingu, w wyniku czego „Wukadka” znajduje się w czołówce europejskich przewoźników i operatorów pasażerskiego regionalnego transportu kolejowego.

Wysokie wskaźniki punktualności przewozów na linii WKD to także rezultat przyjętej od początku stanu epidemii COVID-19 strategii stawiającej na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i odpowiedzialność. Stanowi ona wyznacznik dla całokształtu podejmowanych przez spółkę WKD działań, aby uczynić podróż bezpieczną, komfortową i niezawodną, mając na względzie przede wszystkim ochronę zdrowia i życia podróżnych, jak również własnych pracowników. Dzięki wysokiej świadomości, odpowiedzialności i profesjonalizmowi personelu WKD udało się uniknąć negatywnych skutków, implikujących konieczność ograniczenia oferty przewozowej ze względu na braki kadrowe. – czytamy na portalu wkd.com.pl.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły

Reklama