Wiadomości
Autor artykułu: wpr24 | 02 lutego 2010 11:43 |
0Stanie w gigantycznej kolejce czy zamówienie karty miejskiej przez internet. Takie opcje wyrobienia spersonalizowanej WKM otrzymali pasażerowie. I choć wydawać by się mogło, że zamówienie karty przez internet jest wygodniejsze, to niestety nie zawsze pewne.
Okazało się bowiem, że internetowy system rejestracji gubi składane wnioski. Jeden z pasażerów w rozmowie z TVN Warszawa podaje, że stracił miesiąc oczekując na wydanie nowej karty miejskiej.
Pasażer złożył wniosek przez internet, dodatkowo otrzymał również potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Niestety na pismo z informacją o możliwości odbioru karty miejskiej się nie doczekał. Mężczyzna postanowił zadzwonić do ZTM, jak się okazało, jego wniosek nie dotarł do bazy. Niestety, podobnych przypadków z dnia na dzień przybywa.
Igor Krajnow, rzecznik ZTM, zapowiada, że pasażer ze zgubionym wnioskiem zostanie obsłużony poza kolejką. Prawdopodobną przyczyną zniknięcia wniosku mogło być przeciążenie serwera. Możliwe, że w tym samym czasie zbyt wielu pasażerów składało swoje dyspozycje, przez co nie wszystkie dotarły do bazy – tłumaczy Krajnow.
ZTM zapowiedział, że sprawdzi działanie systemu internetowej rejestracji.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Dodaj komentarz