Urząd Miasta Milanówka jeszcze w sierpniu zakończył konsultacje społeczne dotyczące funkcjonowania targowiska miejskiego. W najbliższym czasie odbędzie się spotkanie podsumowujące.
Do 23 sierpnia mieszkańcy Milanówka mogli zgłaszać swoje uwagi i sugestie dotyczące funkcjonowania targowiska miejskiego. 9 września o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta (ul. Spacerowa 4) odbędzie się spotkanie podsumowujące konsultacje społeczne.
Podczas zebrania będą podjęte tematy zmian organizacyjnych czy modernizacji targowiska, a także powołania Rady ds. Targowiska składającej się z jednego radnego, trzech kupców i dwóch mieszkańców. Podjęty będzie także projekt nowego regulaminu targowiska do uchwalenia przez Radę Miasta oraz propozycje nowych stawek opłaty targowej i dzierżawy.
– Chcemy, aby każdy miał pełną wiedzę na temat planowanych zmian i mógł aktywnie uczestniczyć w procesie podejmowania decyzji dotyczących przyszłości naszego targowiska – podkreślają milanowscy urzędnicy, zachęcając do udziału w spotkaniu.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.