Wiadomości
Autor artykułu: wpr24 | 10 sierpnia 2010 15:39 |
0
W ostatnim czasie na skrzyżowaniu al. Wojska Polskiego i Zimińskiej-Sygietyńskiej pojawił się telebim reklamowy. W Pruszkowie pojawia się coraz więcej form dotarcia do odbiorcy, wzorem ze stolicy.
Już od kilkunastu miesięcy można zauważyć powolny, ale wzrost liczby bilboardów w mieście. Więcej reklam pojawia się również na ścianach budynków w centrum miasta. Ostatnio na skrzyżowaniu Wojska Polskiego i Zimińskiej-Sygietyńskiej klub sportowy PTS Lider postawił telebim, który pokazuje reklamy w obu stronach. W ten sposób chce zarabiać na cele statutowe.
Z takiej sytuacji jest zadowolony Andrzej Kurzela, wiceprezydent Pruszkowa, który uważa, że w ten sposób rośnie prestiż miasta. – Taka reklama tworzy wizerunek miasta troszeczkę nowocześniejszego. Wolę taką formę, niż odrapane reklamy, czy wiszące szmaty nad jezdnią – powiedział wprost.
Z jednej strony Kurzela może mieć rację, a z drugiej zbyt duża ilość reklam w postaci telebimów i bilboardów szpeci miasto. – Oczywiście we wszystkim trzeba zachować zdrowy rozsądek. Gdy jest za dużo reklam, to przestają spełniać swoje zadanie – przyznał wiceprezydent.
Miejmy nadzieję, że w Pruszkowie nie dojdzie do sytuacji takich jak w Warszawie, gdzie reklama stoi na reklamie. Jedynym instrumentem w ograniczaniu liczby bilboardów czy telebimów jest plan przestrzennego zagospodarowania miasta i przepisy dotyczące zajęcia pasa drogowego.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Dodaj komentarz