Warszawska Kolej Dojazdowa chce przeprowadzić naprawę „Perły” – pierwszego nowoczesnego składu po EN-80. Na razie przewoźnik przeprowadza konsultacje rynkowe.
„Perła” to zwyczajowa nazwa składu EN95-01, który był pierwszym następcą angielskich składów EN-80. Pojazd wyprodukowany przez bydgoskie zakłady PESA jeździ po torach WKD od 2004 roku. Od początku jednak boryka się z licznymi usterkami. Przewoźnik przymierza się do remontu pociągu.
Konsultacje rynkowe przeprowadzane są, by usprawnić późniejsze postępowanie przetargowe. Dzięki niemu przewoźnik będzie posiadał wszystkie informacje w temacie naprawy kolejki – od zagadnień technicznych do organizacyjnych. Na tej podstawie zostanie opracowany opis do przetargu. Zaoszczędzi to także sporo czasu – im precyzyjniejszy opis przedmiotu przetargu, tym mniej zapytań i wniosków od potencjalnych wykonawców).
Wstępnie zamówienie będzie obejmować naprawę w zakresie określonym przez specjalistyczne dokumentacje. Będą to też dodatkowe czynności spoza nich. Zgłoszenia WKD przyjmowała do 24 marca. O dalszych losach „Perły” będziemy informować Was na bieżąco.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Na tylnej szybie proponuje nanieść olbrzymie (L)
! ! !
„„Perła” to zwyczajowa nazwa składu EN95-01, który był pierwszym następcą angielskich składów EN-80” a ja myślałem, że EN94 – 01 był pierwszym następcą składów EN80 ale jednak się myliłem chociaż historia EKD/WKD tak twierdzi. EN95-01 jest pierwszym składem niskopodłogowym w historii WKD jak już. Warto się najpierw dowiedzieć co i jak zanim się coś walnie.
Bo przecież chodzi o to by „gonić króliczka a nie złapać go”. To już dziesięć lat trwa naprawianie tej starej nowej wukadki? „Perła” – to redakcja próbuje uszlachetnić ten złom, chociaż nadać mu piękną nazwę, a że rdzewieje od lat to przecież nie problem….
Hahaah, masz problem nie każdy jest za Ległą! Szczerze wolałbym już bardziej KSP POLONIA niż ten kompromitujący się klub stolicy.