Haft komputerowy jest jedną z najpopularniejszych technik znakowania odzieży. Łączy w sobie efektowny wygląd, który dodaje ubraniom elegancji i prestiżu, z szeregiem funkcjonalnych atutów. Haftowane wzory pojawiają się na wielu typach odzieży, na takie ozdoby stawia coraz więcej firm. Przy jakich ubraniach ta metoda znakowania sprawdzi się najlepiej? Kiedy zaś lepiej zdecydować się na inną? Podpowiadamy!
Jakie ubrania warto znakować haftem komputerowym?
Haft komputerowy, choć wykonywany przy pomocy maszyn, nawiązuje do tradycyjnego haftu. To właśnie dzięki temu znakowane nim ubrania zyskują prestiż i elegancję. Ta metoda nadaje się więc do ozdabiania ubrań klasy premium. Z haftowanymi wzorami świetnie prezentują się biznesowe koszule, a także marynarki. Takie ozdoby nie kojarzą się wówczas z natrętną reklamą, co miałoby miejsce przy innych metodach znakowania.
Z haftu warto skorzystać także przy zamawianiu ubrań reklamowych. Zwłaszcza wtedy, kiedy Twojej firmie zależy na odzieży wysokiej jakości. Haft będzie do nich idealnie pasował, bo podobnie jak solidny materiał, tak i on długo przetrwa w dobrym stanie. Haftowane wzory są niemal niezniszczalne, wytrzymują częste pranie i prasowanie. Dzięki temu Twoja reklama na odzieży dłużej będzie dobrze widoczna. Więcej o znakowaniu ubrań reklamowych przeczytasz na https://www.e-logos.pl/znakowanie-odziezy/haft-komputerowy/.
Z powodu wysokiej odporności na uszkodzenia haft komputerowy nadaje się też do znakowania odzieży roboczej. Wzór tego typu nie ściera się ani nie traci kolorów. Do tego haft można umieścić na większości materiałów, nawet tak trudnych w znakowaniu, jak polar. Trzeba tylko pamiętać, że niezbyt dobrze sprawdzi się na bardzo cienkich ubraniach – wtedy lepiej wybrać inne metody.
Do jakich napisów i grafik haft komputerowy nadaje się najlepiej?
Przy pomocy haftu komputerowego można wykonywać zarówno grafiki z logo firmy, jak i napisy z hasłami reklamowymi. Najważniejsza jest ich odpowiednia wielkość. Trzeba na to zwrócić uwagę szczególnie w przypadku liter – każda z nich musi mieć wysokość co najmniej pięciu milimetrów.
Przy wzorach, które zawierają bardzo małe elementy, haftu komputerowego wykonać się nie da. Z drugiej strony trzeba pamiętać, że bardzo duży haft może w znacznym stopniu obciążać ubranie, przez co stanie się mniej wygodne. Osobną sprawą jest koszt – większa powierzchnia haftu jest równoznaczna ze wzrostem ceny znakowania.
Podsumowanie: w jakich sytuacjach haft komputerowy sprawdzi się najlepiej?
Haft komputerowy idealnie nadaje się do ubrań biznesowych oraz klasy premium, które dzięki nim prezentują się bardziej elegancko. To metoda odpowiednia dla ubrań reklamowych, pomaga im dłużej spełniać swoją funkcję. Odporność haftu przyda się też przy znakowaniu odzieży roboczej. Tą techniką można wykonywać logotypy i napisy, trzeba tylko unikać w nich zbyt małych elementów.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.