Wiadomości

Castorama jeszcze bardziej Popularna

Castorama jeszcze bardziej Popularna

Autor artykułu: AZ | 27 maja 2021 14:39 |

0
Castorama jeszcze bardziej Popularna Art. Sponsorowany

W warszawskiej Castoramie przy ulicy Popularnej niedawno zakończył się gruntowny remont. Jego efektem jest w pełni odświeżony wygląd sklepu, przejrzysty układ alejek oraz nowe ekspozycje wraz z rozbudowanymi strefami inspiracji, ale również bardziej projektowy charakter tych zmian. O nowości, usługi i przygotowanie do sezonu zapytaliśmy Łukasza Rakowskiego, dyrektora sklepu

Sklep po remoncie wygląda jak nowy. Jakie niespodzianki czekają na klientów?

Castorama przy ulicy Popularnej to pierwszy i dla wielu klientów wzorcowy sklep sieci. Intensywne prace nad odświeżeniem sklepu i nadaniem mu nowego charakteru trwały kilka tygodni, a ich efekt jest widoczny już od wejścia. Przede wszystkim klienci zauważą nowy wygląd wnętrza oraz zmiany w układzie alejek, które upraszczają zakupy. Dzięki temu znacznie szybciej można skompletować potrzebne produkty. I nasi klienci to docenili, słyszymy wiele słów uznania.

Wiemy również, jak ważna jest dla klientów możliwość obejrzenia i przetestowania produktów, przy pomocy których będą nadawać nowy wygląd swoim wnętrzom. Dlatego w sklepie powstały nowe, bogate strefy inspiracji kuchni i łazienek, dzięki czemu klienci mogą sprawdzić rozwiązania w praktyce, dobrać odpowiednią kolorystykę i fakturę materiałów. Do ich dyspozycji jest również zespół pięciu projektantów i trzech architektów wnętrz, którzy zadbają o ergonomię kuchni, jej układ i funkcjonalność, co sprawi, że nowe wnętrze stanie się ulubionym miejscem spędzania czasu.

Co ważne, nasze wyposażenie kuchni oferujemy opcjonalnie z pełną obsługą – wymiarowaniem oraz montażem. To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich, którym zależy na niekłopotliwej wymianie lub instalacji nowej kuchni. My zajmiemy się wszystkim od A do Z. Warto podkreślić, że nasze meble kuchenne mają 25-letnią gwarancję, a dzięki modułowości i wielu rozwiązaniom technicznym ich popularność rośnie bardzo szybko. Z rozmów z klientami wiemy, że nowe strefy inspiracji, szczególnie ta poświęcona kuchniom, cieszy się ogromną popularnością i jest chętnie przez nich odwiedzana.

Jakie jeszcze nowości pojawiły się w sklepie?

W przebudowanych wnętrzach sklepu znalazło się także miejsce na strefę inspiracji przechowywania, magazynowania i optymalizacji przestrzeni, w której można zapoznać się z ofertą mebli modułowych, mebli do przechowywania i organizacji przestrzeni, do każdego pomieszczenia. Powiększyła się też znacząco powierzchnia strefy inspiracji łazienek oraz ekspozycja kabin prysznicowych, gdzie pojawiła się zupełnie nowa kolekcja, a także płytek ściennych i podłogowych, których obecnie mamy setki wzorów, w tym ponad 40 wzorów poszukiwanych płytek wielkoformatowych.

Zwiększyła się także część przeznaczona na ofertę „pokryć podłogowych”– obecnie jest to ponad 200 wzorów paneli i podłóg drewnianych. W dziale z drzwiami wewnętrznymi pojawiła się zupełnie nowa kolekcja, wśród której każdy klient z pewnością znajdzie coś dla siebie. Zmieniła się również strefa oświetlenia, która znajduje się przy głównej alejce – teraz znacznie więcej produktów jest dostępnych samoobsługowo, została również powiększona ekspozycja dostępnych wzorów.

Zapraszamy również do odświeżonej strefy ogrodowej, gdzie można znaleźć między innymi ponad 150 gatunków kwiatów i sadzonek oraz nowe kolekcje komfortowych mebli ogrodowych, dzięki którym ogrody i balkony staną się jeszcze piękniejsze.

Czy w ofercie Castoramy pojawiły się nowe usługi?

Tak jak wspomniałem wcześniej, klienci mogą korzystać z usług doradców klienta ds. projektowania kuchni i wnętrz. Efektem przeprowadzonego remontu jest również udoskonalony proces usługi  „zamów i odbierz” (click & collect), dzięki której skompletowane zamówienie można odebrać w sklepie jeszcze tego samego dnia, w przeciągu 2 godzin. Jest to  profesjonalna strefę odbioru towaru, czyli tzw. stock room dla zamówień internetowych.  Klienci, po otrzymaniu powiadomienia, że ich zakupy są skompletowane, udają się do strefy stock room, gdzie po wpisaniu otrzymanego numeru PIN, przekazywane są im kupione towary. Dzięki temu rozwiązaniu zamówienia można odebrać bezkontaktowo.

Wszystkie produkty, zamówione online bądź przez telefon, można również odebrać bez wysiadania z samochodu w dwóch dedykowanych miejscach parkingowych punktu CastoDrive. Pierwsze z nich przeznaczono dla osób, które wolę obsługę bezkontaktową – wystarczy wpisać na ekranie numer zamówienia i PIN, a pracownik w ciągu kilku minut dostarczy zamówienie. Dla osób wolących tradycyjne rozwiązanie jest drugie stanowisko, które obsługiwane jest telefonicznie. Taka forma odbioru zakupów jest wygodna i bezpieczna.

A co z innymi formami odbioru / przesyłki? 

Wszystko pozostało bez zmian, stale się tylko zwiększa liczba produktów, które można zamówić z różnymi formami dostawy. Dla osób, które wolą odebrać zamówienie w domu lub pod wskazanym adresem, działa usługa „zamów z dostawą”. Wybrany asortyment może zostać dostarczony do Paczkomatu® InPost lub wysłany firmą transportową lub przez kuriera.

Cały nasz zespół jest bardzo dumny z przeprowadzonych zmian.  Atrakcyjna ekspozycja oraz udoskonalone formy prezencji produktów robią wrażenie. Cieszymy się, że możemy jeszcze skuteczniej wspierać naszych klientów w tworzeniu wymarzonych przestrzeni. Wraz z całym zespołem zapraszam do odwiedzenia naszego sklepu.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: biuro@wpr24.pl.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły

Reklama