Te dwa tematy wspomniane w powyższym tytule łączą się ze sobą. Przejazd w Parzniewie wprowadzono, gdy zamknięto przeprawę przez tory w ciągu ul. Działkowej. Zatem czy istnieje obawa, że zostanie on zamknięty? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna....
Przypomnijmy, że pod koniec maja 2014 r. PKP PLK przeniosło przeprawę przez tory w ciągu ul. Działkowej o kilkaset metrów dalej. Przejazd zlokalizowano przy ul. Przejazdowej. Zadanie to zrealizowano przy okazji prowadzonych wtedy robót na linii dalekobieżnej. Na przestrzeni kilku lat wiele się zmieniło. Od niedawna kierowcy zyskali możliwość przejazdu przez tory nowym tunelem, który powstał w dawnym śladzie przejazdu na wysokości ul. Działkowej.
Wśród naszych czytelników pojawiły się obawy o to, czy po otwarciu tunelu czeka nas zamknięcie przejazdu w Parzniewie. Otrzymaliśmy w tej sprawie kilka wiadomości od Was. – Czy teraz, gdy można jeździć tunelem pod torami, to przejazd w Parzniewie będzie zamknięty? Czy PKP utrzyma przejazd? Proszę o zbadanie jest sprawy – napisał Maksymilian.
Spytaliśmy o to zarządcę torowiska, czyli PKP Polskie Linie Kolejowe. Niestety nie otrzymaliśmy jednoznacznej odpowiedzi. – Przejazd w Parzniewie był wprowadzony przed przebudową linii dalekobieżnej, w związku z likwidacją przejazdu w Pruszkowie. Obecnie przejazd w Pruszkowie (pod torami) jest możliwy. W Parzniewie zaplanowana jest przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie budowa wiaduktu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są w kontakcie z przedstawicielami miasta, starostwa i zarządcy drogi w sprawie przyszłości i statusu przejazdu kolejowo-drogowego w Parzniewie – odpowiada Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP PLK S.A.
Co może być niepokojące, to nie otrzymaliśmy zapewnienia, że przejazd będzie czynny aż do wybudowania „Paszkowianki”, bo w ramach tej drogi ma powstać wiadukt. Niestety, gdy zadaliśmy kilka innych pytań w tej sprawie, dotyczących przyszłości tego przejazdu, przedstawiciel spółki PKP PLK za każdym razem odpowiadał w ten sam sposób: „przejazd działa, a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są w kontakcie z przedstawicielami miasta, starostwa i zarządcy drogi w sprawie przyszłości i statusu przejazdu kolejowo-drogowego w Parzniewie”.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Szanowny Wilku Starszy ten właściwy . W Gminie Brwinów na terenach byłego PGR Parzniew zezwoliłes na wybudownie i zezwalasz w dalszym ciągu na budowę potężnych hal magazynowych a dojazd do nich gdzie? Tymi marnymi wąskimi drogami na których ciągle cos przerabiają i zmieniają. Wiem że to podatki dla gminy a gdzie dbanie o miszkańców tych miejscowości przez które przejęzdżają setki tirów dziennie a pociągi w Parzniewie wyją tak że umarłego by obudziły.
Brwinowianin, to ty? Ja nie jestem burmistrzem Brwinowa i bez wzgledu na to ile razy bedziecie powtarzac to klamstwo Brwinowianina, nie stanie sie ono prawda. Swoja droga trzeba miec bardzo ograniczone horyzonty myslowe jesli sie mysli, ze tylko burmistrz albo inny samorzadowiec czy urzednik moze miec jako takie zorientowanie w sprawach regionu. A procedury znam jako pasjonat budowy drog.
Swoje zale kieruj do urzedu gminy i burmistrza osobiscie. Z tego co widzialem czasem sie tu wypowiada osobiscie.
Zamknąć ten bezsesowny przejazd tam się czeka po 20 minut na przejazd!!!
Milcz podszywie. Ten przejazd jest potrzebny dla ciężarówek, to jedyna alternatywa dla wiaduktu.
Zamknij się podszywie oddawaj muj nick!!!
Miroslaw Rodowity Pruszkowiak – to jest „twuj” nick. Bierz leki i wracaj do Tworek. A porzadnych ludzi zostaw w spokoju.
Uspokujcie się podszywy. Jest tunel, więc przejazd powinien zniknąć. To jest linia szybkiego ruchu i nie powinno być na niej przejazdów. Zwłaszcza z drużnikiem, który zamyka przejazd już jak pociąg wyjeżdza z zachodniego.
Podszywie, przestan robic bledy ortograficzne to moze staniesz sie wiarygodny.
Przejazd nie ma wplywu na predkosc pociagow na linii kolejowej.
Tunel nie zastapi tego przejazdu bo TIRy przez tunel nie przejada a przez przejazd tak.
Dopoki Paszkowianka nie powstanie, przejazd musi istniec.
jeśli „paszkowianka” ma przebiegać w tym miejscu to jakby mija sie z celem ! Co to za obwodnica, która ma zostać doprowadzona do strefy przemysłowej i utknie w korku przy urzędzie celnym na przejazdowej ?
„Paszkowianka” powinna przebiegać pomiędzy Brwinowem a Parzniewem w miejscu gdzie dziś jest mostek nad rzeczką, której nazwy nie znam ?
Zamiast szukać okazji do narzekania, może byś najpierw poszukał materiałów na temat, na który się wypowiadasz? Paszkowianka nie będzie docierać do strefy przemysłowej tylko ją omijać. Nie będzie nigdzie wpadać do ulicy Przejazdowej.
http://nadarzyn.tv/rimages/crop/600/450/images/2019%20luty/lan0.png
Niemniej jakieś skrzyżowanie z drogą prowadzącą do strefy przemysłowej będzie.
Pomysł prowadzenia Paszkowianki do istniejącego węzła na A2 w Pruszkowie jest chory, ale wygląda na to, że tak to niestety będzie wyglądało i nowego węzła na A2 w Brwinowie nie będzie.
Wilku podszywie. Trzeba by zacząć od tego że Paszkowianki nigdy nie będzie. To jest projekt widmo. Nie ma ustalonego przebiegu, a sto wariantów. Każdy z nich będzie miał 34000 wrogów, petycji i podpisów i protestów. Pieniędzy w budżecie na to nie ma i póki co nie będzie przez najbliższe 15 lat.
Jaki tupet trzeba miec, zeby byc podszywem i oryginal nazywac podszywem?
Ile ty masz lat, ze cie to bawi? Do podstawowki chodzisz?
Paszkowianka ma z grubsza ustalony przebieg, a pieniadze na droge sa zapisane w planie budzetowym, inaczej w ogole nikt nie zaprzatalby sobie glowy procedurami zwiazanymi z projektowaniem i uzyskaniem decyzji srodowiskowej.
Pieniedzy to nie bylo przez 20 lat gdy o tej drodze tylko mówiono, a nie prowadzono w jej sprawie nawet zadnych prac koncepcyjnych.
Ta. Ma z grubsza planowany przebieg. Z grubsza to wiadomo co ma łączyć, a rozmowa o przebiegu to jak rozmowa z dupą w nocy. Sama opinia środowiskowa zajmie z jedną kadencję samorządową. A pieniędzy to ubywa a nie przybywa. Zapomnij o tej paszkowiance.
Zyjesz w jakiejs alternatywnej rzeczywistosci? Od lat gdy mowi sie o Paszkowiance, zawsze jest pokazywany ten sam przebieg. Jesli sie cos zmieni to nieznacznie.
https://tustolica.pl/foto/78964_a.jpg
Spokój dzieci
kierowcy tira walą do żwira, niech jeżdżą naokoło i ruszą trochę głową. A no tak, zapomniałem, ukraińcy nie panimają po polskiej nawigacji
do żwira?
no żwirek i muchomorek , prowadzą spółkę świadczącą usługi 😉
żenujące poczucie humoru
Przejazd zostanie, w tunelu jest ograniczenie do 3,5m, a na wiadukcie do 24t. Ciężarówki nie miałyby jak przedostać się na drugą stronę.
A ciężarówka ile ma max ładowność ???
Ciężarówka ma max 24t ładowności. Więc sama ważąc 14t zostaje po jednej stronie wiaduktu, a Adek bierze widlaka i 24t ładunku przewozi na drugą. Potem pusty zestaw przejeżdża przez wiadukt, a Adek tam go ładuje. A po robocie wraca na swój Parzniew, oglądać taniec z gwiazdami i zdrady.
Do 7.40. Dzięki tym burakom i temu dużemu osiedlu masz właśnie ten tunel i c h atut gdzie robisz tanio zakupy kartofli i cebuli ha, ha, ha. Tak byś zapitalal do Lidla. Ha, ha, ha. Nie pisz więcej głupot lub pomyśl zanim coś stworzysz wybitnego ha, ha, ha.
Jak zlikwidują to którędy ciężarówki pojadą? Na bank do momentu powstania paszkowianki nic się nie zmeini
Niech likwidują jak najszybciej. ten przejazd to przekleństwo mieszkańców Parzniewa. Ul Główna stała sie trasą tranzytowa dla ruchu z kierunku zachodniego na węzeł z A2 w Pruszkowie. Srednio co 10 minut dzień i noc pociagi wlanczaja syreny przed przejazdem . Argumenty niektórych cwaniaczaków że trzeba było sie budować z dala od torów sa niedorzeczne.Przejazdu nie było była cisza, przejaz jest jest głośno. Poza tym przejazd na tej lini ? Cztery tory, największy ruch pociągów w Polsce, PARANOJA.
Ruch nie powinien iść główną. Parzniew musie mieć mini obwodnicę: ruch od Rzecznej do Legii Akademickiej.
Oczywiście zlikwidować po oddaniu wiaduktu bo inaczej to ciężarówki zablokują Pruszków.
a wiesz, że planowana Paszkowianka będzie przecinała Parzniew na pół?
A wiesz że paszkowianka to nawet nie jest planowana? A Parzniew to niech przecina i traktor z pługiem.
Odswiez swoje informacje odnosnie Paszkowianki bo sa mocno nieaktualne.
Tak ,tak. Oczywiście, że paszkowiana jest na fali. Przebiegu nie ma, projektu nie ma. opinii środowiskowej nie ma. Pieniędzy szukają. Jest pewnie tylko wykonawca juz wybrany. Intercor. A to daje kolejne 3-4 lat zanim przejadą pierwsze samochody. Zanim ta droga powstanie to już pruszków przejdzie na islam.
Zamknąć, zlikwidować po co jak jest tunel parę naście metrów samochodem to nie problem żeby przejechać dla buraków przyjezdnych z parzniewa gmina Brwinów ??????
Te paręnaście metrów to są ponad dwa kilometry w obydwie strony. Ale zgadzam się, tam od dawna powinien być wiadukt!
Tunel jest, zgadza się. Tylko dojazd do niego jest nieprzystosowany do ruchu TIR-ów, a stan nawierzchni jest katastrofalny.
Poza tym większość tranzytu jedzie na Gąsin i do autostrady, a droga przez przejazd jest najszybsza.
Tunel jest za niski aby przejechały nim TIRy.
zacznijmy do tego, że tunel nie jest dla tirów, a jedynie samochodów osobowych, więc nic nie trzeba przystosowywać.