Warszawska Kolej Dojazdowa zamierza wprowadzić dodatkowy, czternasty skład. Oznacza to, że kolejka będzie częściej kursowała.
Co pewien czas „wukadka” wprowadza zmiany w rozkładzie jazdy. Najistotniejszą z nich była ta, która została wprowadzona na koniec 2016 r. Wtedy też ujednolicono kursowanie pociągów – co 10 minut w szczycie, 15 minut poza szczytem i co 20 minut w dni wolne.
Kolejne zmiany w rozkładzie zaplanowano na 1 października. Wtedy też ma zostać wprowadzony do ruchu kolejny pojazd. Spowoduje to zwiększenie się liczby połączeń, a także zmianę relacji i godzin odjazdów. Co ważne, czternasta kolejka pozwoli na uruchomienie ośmiu dodatkowych kursów.
Oferta przewozowa w popołudniowym szczycie zostanie uzupełniona (wydłużona godzinowo). Pociągi będą odjeżdżać z warszawskiego śródmieścia co 10 minut, od godz. 14.50 do godz. 19.50. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy domagali się wydłużenia popołudniowego szczytu komunikacyjnego.
Wszelkie zmiany w rozkładzie należy śledzić pod adresem www.wkd.com.pl.
Co ciekawe, od 2001 r. liczba pociągów kursujących na linii WKD uległa podwojeniu.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Mierząc miarką 3przystankow -95zł to 29 przystanków śródmieście –radońska powinno kosztować 918 zł, a jest196.to pokazuje rozmiar kantu.temat dla urzędu ochrony konsumentów
Zrob 3 dzieci i masz zniżkę 49% na KDR.
Opłata miesięczne 95 zł za 1 przystanek to bezczelny kant na pasazerach 35 byłoby adekwatne .bilet m-c śródmieście -radońska 196 za 29 przystanków. Licząc miarka opłaty za 3 przystanki to powinien kosztować 918 zł. To uwidacznia skalę Kanta jaki popełnia firma na pasazerach.aż dziwne ze jeszcze nie wziął się za to urząd ochrony konsumentów.
Myślę że zamiast autobusów do Warszawy ktorego zbierają ankietę czy powstanie stała lina ztm to niech dadzą ll strefę ztm WKD wtedy się zgodzę i będzie kwita
Prezes spółki nie może działać na jej szkodę. Jeśli nikt (czytaj: gminy) nie dopłaci do interesu, prezes nie może oferować gratisów, bo przecież z kart ztm na II strefę nie ma żadnych wpływów (jedynie Warszawa dokłada na strefę I). Jak czytam niektóre wpisy, to mam wrażenie, że w szkołach często się wagarowało 😉
Wsadźcie sobie gdzieś ten dodatkowy pociąg. Kiedy zostanie wprowadzony wspólny bilet dalej niż tylko do Opaczy? Tego oczekują pasażerowie szanowny prezesie. Nigdzie nie ma tak drogich biletów jak w tej pier….WKD. Za jeden przystanek i 3 minuty jazdy 95 zł miesięcznie!!!!!!! Tyle co na nieograniczony niczym bilet miesięczny ZTM na obie strefy!!!!
W pełni popieram uwagi przedmówcy. Widzę, że zarząd WKD to niereformowalny beton i nie zamierza nic zmienić w tej kwestii. Ludzie i tak zapłacą.
Przecież nie musisz jeździć WKD – ką. Kto każe? jeden przystanek to można przejść piechotą…Wyjdzie na zdrowie fizyczne i psychiczne, bo nie będziesz się frustrować drożyzną! zawsze można wrócić na stare śmieci na prowincję.
Jasne. Ty także nie musisz jeść, używać ciepłej wody, mieć wody w kranie, używać gazu. A jak nie rozumiesz, o czym mowa to się nie wypowiadaj. Monopolizm to najgorsze zło dla klientów.
Panie podróżniku bezmyślny! WKD nie ma wpływu na wspólny bilet. Proszę uderzać do swojej gminy i tam poszukiwać betonów.
Dokładnie. Problem leży po stronie gminy Michałowice. WKD to jedna z najlepszy rzeczy jakie spotkały nasz region. Nie pasuje jazda WKDką to wsiądź na rower. Zakładam, że jedziesz z Michałowic do Opaczy to w max 10 min przelecisz, 95zł w kieszeni a i zdrówko lepsze.
@podróżnik
prostak z ciebie wychodzi, za współny bilet odpowiadają gminy. To znaczy dopłacają do tego interesu czy nie.
Dokładnie Tak to rozböj w biały dzień takie oplaty za jedną stacje