Od 15 marca zmiany w rozkładzie, a w kwietniu utrudnienia…

Kolej

W połowie marca zmieni się rozkład jazdy pociągów Kolei Mazowieckich. Z kolei w kwietniu na linii Warszawa – Skierniewice pojawią się dwutygodniowe utrudnienia z uwagi na prace utrzymaniowe.

15 marca Koleje Mazowieckie wprowadzą zmiany w rozkładzie jazdy pociągów. Są one podyktowane pracami modernizacyjnymi, które będzie prowadzić zarządca infrastruktury kolejowej, czyli PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zmiany będą obowiązywać do 13 czerwca.

Na utrudnienia będą musieli przygotować się pasażerowie podróżujący na linii Warszawa – Skierniewice. – W dniach 15-30 kwietnia w godz. 9:10 – 19:10 na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki, z uwagi na prace utrzymaniowe na torach prowadzone przez PKP PLK, pociągi będą kursować po jednym czynnym torze. Część pociągów będzie kursować z pominięciem przystanków Parzniew, Brwinów i Milanówek. Wybrane połączenia zostaną odwołane – brzmi komunikat KM.

Z nowym rozkładem jazdy możecie zapoznać się tutaj.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 20

20 odpowiedzi na “Od 15 marca zmiany w rozkładzie, a w kwietniu utrudnienia…”

  1. @@@ pisze:

    Stolica odetchnie.
    Siedzieć u siebie, wszelkie utrudnienia mile widziane.

  2. chwila pisze:

    Przecież dopiero co był na tej linii remont! Jakie znowu „prace utrzymaniowe”? To jakiś wytrych! Niech się lepiej przyznają co spieprzyli, że trzeba od razu poprawiać.

  3. Pasażer pisze:

    Zabrać im służbowe samochody, i zaraz okaże się że prace trwają, i pociągi kursują.

  4. EbaćKM pisze:

    Wieczne utrudnienia

  5. hardcorp pisze:

    PKP jak najbardziej musi zostać, zmienić należy podejście: to ma być firma służąca swoim obywatelom a nie spółka nastawiona na maksymalizację zysku. Bardzo, ale to bardzo polecam książkę Karola Trammera pt. ” Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej”. Lektura dla ludzi o mocnych nerwach – w trakcie czytania przysłowiowy nóż się w kieszeni otwiera.

    • chwila pisze:

      Również polecam tę książkę. Jak widać, PKP nie ustaje w wysiłkach aby zniechęcić jak najwięcej ludzi do korzystania ze swoich usług.

      • dzbanek pisze:

        Dokładnie, również polecam tę książkę. Otwiera oczy na wiele rzeczy i zjawisk, oraz na samo funkcjonowanie PKP, które chyba uprawia sabotaż od tylu lat.

  6. Eh pisze:

    Pkp – pójdziesz kolego piechotą.

  7. iggy pisze:

    Wziąć ich tylko rozstrzelać za to dręczenie ludzi tym bałaganem.

  8. Drożyzna pisze:

    To dziadostwo powinno się nazywać PKP Utrudnienia

  9. Yyss pisze:

    Wszystkie powiatowe miasta mają regularny autobus do Warszawy. Czy to jakiś spisek, że akurat Pruszków nie ma? ZTM nas nie lubi? Argument z SKM jest kłamliwy, bo Piastów mimo3 SKM posiada autobus na Zachodni.

    • chwila pisze:

      Chyba jeszcze dużo wody w Wiśle musi upłynąć zanim się ZTM i władze Warszawy skapną, że im lepszy będzie transport publiczny do okolicznych miast aglomeracji (dużo, częstych połączeń na wspólnym bilecie), tym mniej będzie wjeżdżało samochodów do stolicy, mniej miejsc parkingowych będzie potrzebnych, mniej będzie smogu itd. Sama SKM raz na pół godziny jest dla tekiego miasta jak Pruszków niewystarczająca. To trochę jakby zrobić np. na Bródno jeden tramwaj dwa razy na godzinę z przystankiem, do którego każdy ma daleko.

  10. Publos pisze:

    Ten cyrk się kiedyś zakończy?

  11. TOPKEK pisze:

    XD, na tej linii prace utrzymaniowe trwają już jakieś 30 lat bez przerwy

    • kolejarz pisze:

      Jakby tych prac nie było to byś z buta do Stolicy ganiał codziennie.

      • Xd pisze:

        Stać mnie na samochód na szczęście, a pociągiem to co najwyżej na piwo do tej stolicy można pojechać. No ale wrócić już taxi, bo żaden geniusz nie wpadł na pociągi nocne pomimo zapotrzebowania

      • Autochton pisze:

        Panie Kolejarz, zakładając że ma Pan jakąś wiedzę w tym zakresie, to czy mógłby mi Pan wyjaśnić dlaczego pomimo remontu torów dojazd do Warszawy trwa obecnie dłużej niż przed remontem? Czy ograniczenie prędkości pociągów na ostatnim odcinku przed dojazdem do Pruszkowa od strony Piastowa jest już na zawsze?

        • sda pisze:

          bo dodano nowy przystanek na którym wsiada i wysiada może łącznie 1 osoba dziennie XD

          • Anonim pisze:

            Tak, jaki to przystanek dodano?

          • Pruszkowianin pisze:

            Zadnego przystanku nie dodano, a pytanie jest jak najbardziej zasadne – po co wymieniano i dodawano rozjazdy na nowe i dostosowane do pociagow jadacych 160 km/h, skoro SKM na koncu trasy tak sie wlecze?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podobne artykuły