Lech Wałęsa i Leszek Balcerowicz w Podkowie

Spotkanie

Dwie wyraziste postaci polskiego życia politycznego, Lech Wałęsa i Leszek Balcerowicz, odwiedzą Podkowę Leśną aby porozmawiać o książkowym wywiadzie, jaki przeprowadziła z nimi znana dziennikarka Katarzyna Kolenda-Zaleska.

Spotkanie autorskie zarówno z bohaterami książki jak i jej autorką odbędzie się 15 września na łące przed Pałacykiem Kasyno w Podkowie Leśnej. Fragmenty książki „Lech. Leszek. Wygrać wolność” odczytają wybitni aktorzy – Janusz Gajos i Jerzy Radziwiłłowicz.

Czym jest wolność dla Lecha Wałęsy i Leszka Balcerowicza? W jaki sposób ich działania i decyzje doprowadziły do przemian w Polsce? Jaką cenę zapłacili ich architekci? – to tylko niektóre z pytań, jakie padną podczas spotkania z autorami książki „Lech. Leszek. Wygrać wolność”, która jest zapisem rozmowy Katarzyny Kolendy-Zaleskiej z Lechem Wałęsą i Leszkiem Balcerowiczem. Czy wolność jest nam dana raz na zawsze? – to pytanie również zostanie zadane tego wieczoru.

Początek spotkania o godz. 16.00 w niedzielę, 15 września. Liczba miejsc siedzących ograniczona. Jeśli nie dopisze pogoda, spotkanie odbędzie się w budynku CkiIO przy ul. Świerkowej.

Wstęp wolny.

Byłeś na koncercie i imprezie. Zrobiłeś fajne zdjęcie na pikniku. Nagrałeś ciekawy film na wystawie? Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Najchętniej czytane

Pruszków ma nowego prezydenta

Pruszków / Wybory 2024
10758

Pierwsze oficjalne wyniki z Pruszkowa

Pruszków / Wybory 2024
4199

Bąk kontra Makuch

Pruszków / Wybory 2024
3148

Znamy wyniki wyborów w gminach

Pruszków / Wybory 2024
3044

Komentarze 189

189 odpowiedzi na “Lech Wałęsa i Leszek Balcerowicz w Podkowie”

  1. Fref pisze:

    Dlaczego bolek i profesor będą razem na spotkaniu? Bo nieszczęścia zawsze chodzą parami

    • Psotnik pisze:

      Poszedłeś po rozum do głowy? Nadaremnie:)

      • Psotnik do domu pisze:

        Program wyborczy PO właśnie minął Płock i zbliża się do Gdańska

      • Fref pisze:

        Ty już go dawno nie masz więc myślenie ci już nie grozi

      • POlitykier z POdkowy aktywnie włączył się w kampanię PatologiiOb. Zamiast wykostkować zakurzone zabłocone ulice nęka mieszkańców sportowymi 5kami, 10kami a teraz tym tercetem od mrożenia polskiego przemysłu i lewicowego noblisty. pisze:

        Zeb

  2. Tow. stalin pisze:

    Brawo WPR24, bardzo szybko zszedł neews z głównej… Nie można pokazywać co naprawdę myśli społeczeństwo, tak trzymać towarzysze!

  3. realista pisze:

    Nawet w Podkowie Leśnej zmaleje liczba zwolenników tzw totalnej opozycji. Balcerowicz i Wałęsa mogą sobie pokrzyczeć. Czas liberalnej lewicy i postkomuny mija. Nie ma wiecznych rządów. Gdyby PiS rządził wcześniej to mielibyśmy Polskę w lepszym stanie i prawdopodobnie powstałaby jakaś lepsza autentyczna opozycja. PiS jaki jest to jest, ale jest o niebo lepszy i nie ma na razie niczego lepszego. Mają jakieś osiągnięcia i realizują obietnice. Nie wszystko i nie wszyscy mnie się w PIS podobają, ale wyboru nie mam.

    • Kamil pisze:

      Oj realistą to Ty nie jesteś 🙂 To jest właśnie syndrom uzależnienia się od PISu na zasadzie, że nic lepszego już nie będzie dla Polski. Bardzo to smutne. Nie patrzmy już ile napsuło PO, bo i poprzednicy psuli (jak nie gorzej) za czasów tegoż Balcerowicza, Millera, Kwaśniewskiego i całej tej czerwonej grandy. PIS też dużo psuje i nie ma tu zadnego wybielania, bo tamci byli tacy i owacy. Nic jak dotad nie zrobili, żeby przyhamować narastanie długu publicznego (juz dawno ponad BILION zł). Przed USA totalnie na klęczkach, zgoda na każde Amerykańskie żądanie w sprzeczności z polską racją stanu. Głupie gadanie o podnoszeniu minimalnej pensji (bo rzekomo, jak stwierdził Gowin, trzeba pomóc Ukraincom, alby lepiej zarabiali) przy jednoczesnym podnoszeniu ZUSu, grabieży kasy z OFE… bez sensu. Zacznie to się zabawa jak nie starczy im kasy na dokładanie się do zakładów energetycznych. Zobaczymy czy wtedy też pan będziesz taki realista.

  4. misiek pisze:

    do autora? artykułu : poczekajcie z wizytą do 01.04.2020r bo teraz nie wiem czy mam się na was obrazić czy wyśmiać. tacy goście obrażają inteligencję obywateli , chyba że nadal macie NAS za debili …..

  5. as pisze:

    Ten socjalistyczny PiS ma najlepsze finanse i wzrost PKB, ciekawe co na to Balcerowicz? Jest wzrost PKB w stosunku do długu, który zmalał mimo wydatków socjalnych, a te wydatki podwyższyły PKB i ruch w gospodarce, ale tego pseudoliberałowie nie zrozumieją. Ciekawe kto beknie za grabież i wyłudzanie VAT. W ciągu ośmiu lat wyparował dzięki wyłudzeniu VAT z przyzwoleniem ministerstwa finansów jeden budżet, czyli w ciągu roku przepadało kilkanaście procent. Morawiecki rozprawił się skutecznie z tym procederem. Ciekawe co na to Pan Profesor Leszek Balcerowicz?

    • Psotnik pisze:

      Misiek daj spokój i nie udawaj, że masz pojęcie o czym piszesz! Wzrost oparty na konsumpcji zawsze prowadzi do przegrzania koniunktury i kryzysu. To cytując Sienkiewicza, żadne arkana dla ekonomisty. Pierwszy kryzys i po pisie…

      • KuranFurman pisze:

        Psotnik gość pisze prawdę, a ty tego nie widzisz czy udajesz ślepca ?

        • Psotnik pisze:

          Słabe to, bo ani to prawda ani gość:)

          • Kwach -demokrata i europejczyk... pisze:

            Najlepszy jest wzrost podatków dla obywateli i zajumanie ich oszczędności, żeby finansować mafie VAT, brukselskich biurokratów i karierę jednego Chyżego Ruja. Taki wzrost nie prowadzi do przegrzania.

    • Marcin pisze:

      Dałeś się wkręcic w tą chorą narracje PISu, że wzrost PKB obniża dług publiczny. BEZEDURA. Długi panie kolego to się SPŁACA, a nie durnym słowotokiem o pkb dezawuuje stan faktyczny.

  6. Podkowianin pisze:

    Wstyd mi za moje miasto.

    • Marcin pisze:

      W Podkowie podczas kampanii do europarlamentu, PO zdobyło rekordowe poparcie. Nie mnie jest to smutne, że podobno najlepiej wykształceni w Polsce obywatele mają takie problemy z rzeczywistą oceną sytuacji. na pewno nie na mawiam na PIS, ale głosowac na PO, a nie daj boze na czerwoną zarazę (tu widoczną na zdjeciu) to jest DRAMAT.

  7. kiszka pisze:

    „masę” też zaproście .

  8. Jurand ze spychowa pisze:

    Zespół BIG Cyc wydał kiedyś płytę pt ,,Nie wierzcie elektrykom,,

  9. Podkowsko-BrwinowskajaPrawda pisze:

    jedno mam pytanie, a raczej „ZASTANOWIENIE”…Dlaczego my jako prawica , a jest nas większość mimo wszystko, mimo tych akcji LGBT, KODÓW i innych smrodów…
    – dlaczego my nie potrafimy się tak zorganizować publicznie jak to całe lewactwo????!!!!!!
    Przecież powinniśmy przyjść na to spotkanie z Bolkiem i Złodziejem i kiedy by wchodzili do samochodów powinniśmy drzeć mordy – BOLEK BOLEK BOLEK TY AGENCIE, KOMUNISTO itp, i nagłośnić medialnie w TV w głównych wiadomościach ?!
    Dlaczego PiS nie ma w regionach swoich agentów , którzy by wyławiali takich „patriotów” jak Bolek i Matołek i organizować takie akcje ?
    PiS naiwnie wierzy że siedząc w kącie samą uczciwością wygrają wybory ?
    No niestety, społeczeństwem łatwo sie manipuluje i tego typu spektakle są potrzebne !

    • Paweł Waldek pisze:

      Oni nienawidzą a My jesteśmy chrześcijanami. Ot i wszystko.

    • Jarosław pisze:

      Najpierw naucz się czytać coś ze zrozumieniem i logicznie myśleć, a nie wierzyć tym zakłamanym pisowcom

    • Skecz na sali pisze:

      Doskonały tekst dla kabaretu, szczególnie ten kawałek o uczciwości:) Taki talent to majątek:) Chłopie marnujesz się na trolingu….

      • Paweł Waldek pisze:

        Kolega trochę się zagalopował z ty PIS-em. Ale swoją drogą, nie przez przypadek wyrazy: prawica, prawość, prawo, są pokrewne. Prawość= Uczciwość. Rozumiem, że tekst ; „Uczciwy jak polityk Platformy Obywatelskiej” , nie wywołuje u ciebie delikatnego uśmieszku?

        • Skecz na sali pisze:

          A co mnie obchodzi platforma? Jak twój sąsiad bije żonę, to ty swojej też przyłożysz? Co to za etyka? Albo ktoś jest uczciwy, albo jest w pisie i tyle w temacie…

          • Paweł Waldek pisze:

            O jakiej etyce piszesz? Nie umiesz czytać ze zrozumieniem. I w ogóle do rezolutnych nie należysz.

          • Skecz z PRLu pisze:

            Świetna retoryka,” albo ktoś jest uczciwy albo jest w PiSie” . Himalaje debilizmu, nawet nie pytam z jaką partią osoba sympatyzuje

        • Skecz na sali pisze:

          Był to jednak zamęt grubymi nićmi szyty i wiemy, lep jakiej propagandy kryje się za tymi nićmi.

  10. trubka pisze:

    OTUA, nawet nie myśl o Podkowie Leśnej. Przepędzą cię pałamy. A razem z tobą tego drugiego farfocla, komunistycznego trukacza. WON!!!

  11. Gościówa pisze:

    Dwa dzbany w jednym 😉

    • paca pisze:

      To jest przynajmniej komentarz bez nienawiści. Nawet jeśli się nie całkiem zgadzam to styl popieram.

      • Paweł Waldek pisze:

        A mój, który jest trochę niżej też może być? Aprobujesz łaskawie?

      • Paweł Waldek pisze:

        A oto styl naszego ulubionego trolla Pacy ; „Oho, mamy tu lokalną kastę i chyba jakąś Emi. Pianę toczą i ujadają pracowicie. Zaplujecie się pisowskie karły.” Bo Paca lubi bez nienawiści! Co do jednego jesteście hipokrytami porażonymi podwójnymi standardami. Amen.

        • Psotnik pisze:

          Trolujesz pod wieloma nickami? To dość czytelne…

          • Do Psotnika pisze:

            Trollowanie to pytanie głupich tekstów bez pokrycia, a gość pisze fakty , których ty niestety nie jesteś w stanie zrozumieć

        • Gtr pisze:

          Bo paca działa myśl zasady,, jak kali ukraść komuś krowa to dobrze, ale jak kalemu ukraść krowę-oto już jest bardzo żle.

  12. Zet pisze:

    Bolek i Lolek

  13. Mjr Major pisze:

    Arturek wie ze ani dróg nie zbuduje ani lasów i parków nie uporządkuje bo tego nie potrafi. Ale POciąga go POlityka i ściąga różnych niszczycieli, np. sedziego co tak pracowal ze sie w ogole nie zmeczyl i nie wziął urlopu przez 4 lata. Najnowszy POmysl to Bolek i Lolek czyli szczęściarz totoloto i anihilator polskiego przemyslu

  14. zosia pisze:

    na czyje zaproszenie przyjadą do podkowy? może czują się jak u siebie w domu? pozdrawiam dociekliwych ;-))

  15. Mędrzec Europy pisze:

    Bendem pałować za te negatywne komentarze, po com ja ten internet wymyšlił

  16. Anonim pisze:

    Bolek przeczytaj konstytucje ! Jest zapis, ze malzenstwo to kobieta i mężczyzna! Stan w obronie tego! Podejrzewam, ze ani razu Bolek nie przeczytał w całości konstytucji.

  17. aa pisze:

    Balcerowicz wprowadził popiwek aby zniszczyć dochodowe zakłady a tego nie zalecał program Sachsa. Profesor Kieżun o tym pisał.

  18. Rodowity Pruszkowianin pisze:

    Bolek kapuś i niszczyciel polskich wsi oraz przemysłu balcerek

  19. Rado WPR pisze:

    Wypowiedzi Pisowskiego kretynstwa. Kompromitujecie sie tymi komentarzami !

    • Kodomici LGBT+ pisze:

      Zauważyliście państwo pewną powtarzalność w komentarzach tzw. Obrońców demokracji und konstytucji? Każdy kto pisze prawdę o nierozliczonych agentach niszczacych Polskę i upokarzających od czasów okrągłego stołu Polaków,tak więc każdy kto pisze o nich prawdę jest od razu PiSuarem, PiSdzielcem etc.usta pełne haseł HEJTER, MOWA NIENAWIŚCI itp. A w rzeczywistości problem z wami jest taki że ludzie na czarne mówią wprost że jest czarne a wy UBywatele owijacie to w brunatne i tęczowe papierki… Plujecie na Polaków a jak dostaniecie po ryju lecicie na skargi do tvnów i lisów…

  20. piastowiak pisze:

    Spotkanie z dwoma zdrajcami. Pierwszy to SBcki kapuś TW Bolek, co papiery z szafy Kiszczaka potwierdzają na 100%, a drugi niszczyciel polskiej gospodarki pod dyktando zachodu (realizował plan Sorosa i Sachsa). Moi rodzice ledwo zdążyli spłacić kredyt na warsztat samochodowy zanim Balcerowicz (Aron Bucholtz) wprowadził swoją ustawę, która zniszczyła w Polsce klasę średnią.

    • Autochton pisze:

      Ty za to jesteś nieposzlakowanym bohaterem narodowym i w zasadzie nikim więcej:) Pomnik życzysz sobie jeszcze za życia? Interesujące, że Balcerowicz pod dyktando zachodu, a ty wolałbyś pod dyktando wschodu? Niestety Prezydent Putin jeszcze nie dzierżył wtedy władzy, stąd dopiero teraz możesz się realizować w ramach tej filozofii:)

      • Znam temat pisze:

        „…Putin, nasz człowiek w Moskwie ” – Donald Tusk

      • piastowiak pisze:

        Widać panie Autochton, że jesteś mentalnym niewolnikiem – musisz mieć jakiegoś pana czy nadzorcę – albo na zachodzie albo na wschodzie. Inaczej żyć nie potrafisz. Cóż wychowanie w czerwonym systemie tak Ci wpoiło, więc to zrozumiałe. Ja się urodziłem w stanie wojennym i jestem człowiekiem mentalnie wolnym. Nie potrzebuję pana ani na zachodzie ani na wschodzie. Balcerowicz powinien siedzieć za zdradę stanu, a TW Bolek i tak jest już skończony. Za pomnik dziękuję. Nie potrzebuję się dowartościowywać w ten sposób.

        • Autochton pisze:

          Może chociaż tablica pamiątkowa, albo nazwa ulicy na twoją cześć?:) Zaczynasz ten swój słowotok bez ładu i składu, a jesteś tylko anonimowym frustratem, który „demaskuje” i bzdurzy. Wydaje mi się, że nie jesteś w stanie obrazić ani Pana Wałęsy, ani Pana Balcerowicza. Możesz jedynie próbować:). Pozostaję z politowaniem…

          • Smiszek Hihek pisze:

            Tyle, ze Geoffrey Sachs potem przyznał w książce, ze dr Balcerek zle go zrozumial…

          • piastowiak pisze:

            Bzdury panie Autochton to Ty piszesz. Ja jedynie przedstawiam prawdę, której Ty jak widać nie chcesz przyjąć do wiadomości. Cóż to Twój problem a nie mój. Nazwanie agenta agentem czy zdrajcy zdrajcą nie jest obrazą tylko stwierdzeniem faktu. O ile mnie pamięć nie myli to parę lat temu prowadziliśmy również dyskusję dotyczącą właśnie rozwalenia przemysłu w Polsce oraz rządzenia przez PO. To chyba było pod artykułem pt. „Uwaga na głowę na Mostowej”. Gdy zabrakło argumentów to zaczęło się obrażanie i wycieczki ad personam. To jest pański poziom dyskusji. A potem jest gadanie o hejterach. Jeżeli Wałęsa i Balcerowicz są dla pana bohaterami narodowymi to proszę to uzasadnić. Bardzo jestem ciekaw pańskich argumentów.

          • piastowiak pisze:

            Widać nie zrozumiał pan co napisałem, więc wyjaśniam. Najpierw cytat z pańskiej ostatniej odpowiedzi na mój post „Interesujące, że Balcerowicz pod dyktando zachodu, a ty wolałbyś pod dyktando wschodu? ” Zdanie to jednoznacznie wskazuje, że zakłada pan panie Autochton, że musi być jakiś nadzorca albo na zachodzie albo na wschodzie i zakłada pan, że ja tak myślę. Jest to tzw. projekcja – ja tak myślę, więc on zapewne też. Moja odpowiedź „słowotok” dotyczy właśnie tego – pan zakłada, że musi być jakiś nadzorca, a ja zakładam, że nie ma żadnego nadzorcy. Jeśli nadal pan nie rozumie o co mi chodzi to proszę wprost napisać, a nie odwracać kota ogonem pisząc bzdury o jakimś słowotoku.

          • Paweł Waldek pisze:

            Bez ładu i składu? Autochton, tyś Go chłopie po prostu nie zrozumiał! Wy lemingi macie małe rozumki i wam się pewne rzeczy zwyczajnie nie mieszczą w głowie.

        • Autochton pisze:

          Bardzo mnie bawią dyskusję z tobą. Ta twoja zapalczywość i ideowość i zero wiedzy o realnym świecie, a o ekonomii to już mniej niż zero. Jednak wujek ci powiedział, że Balcerowicz zniszczył Mechaników, więc to wróg. To ja mam dla ciebie ćwiczenie porównaj wskaźniki gospodarcze z początku lat 90-tych, pomiędzy krajami demoludów i Polską i obecne. Zobacz kto miał najwyższy, skumulowany wzrost gospodarczy w tym okresie. Przeczytaj jaki był faktyczny cel planu Balcerowicza, potem dopiero powołuj się na wujka. Inaczej będziesz się kompromitował takimi tekstami o wychowaniu w czerwonym systemie, panach, nadzorcach. Ty jesteś z tych co zawsze szukają czarownic do spalenia. Byłbyś wzorowym czekistą:)

          • piastowiak pisze:

            Jeżeli Cię (piszesz na ty więc mam gdzieś konwenanse) bawi to co piszę to nie pozostaje mi nic innego jak napisać żal mi Ciebie. Szkoda czasu na dyskusję z kimś takim, bo to jak rozmowa dziada z obrazem. Papa. Jeżeli to dla Ciebie nie jest zbyt duże intelektualne wyzwanie to przeczytaj książkę prof. Kieżuna „Patologia transformacji” i wtedy dyskutuj o gospodarce w Polsce jaka była, a jaka mogłaby być, bo udajesz wielkiego ekonomicznego znawcę, a pojęcia nie masz. Ustawa w Polsce w latach 90-ych kosztowała 3 miliony dolarów. Takie są fakty, ale tego w TVN się nie dowiesz. W TVP zresztą też.

    • xddddddddddddd pisze:

      jakies dowody czy tylko plotki z magla bolaczku biedaczku?

      • piastowiak pisze:

        Dowodem jest ekspertyza z Instytutu Sena, która potwierdza jednoznacznie, że odręczne pismo agenta TW Bolka to pismo Wałęsy. Co do Balcerowicza dowodem jest sam stan polskiej gospodarki. Można też przeczytać książkę prod. Witolda Kieżuna „Patologia tranformacji” tam jest wiele faktów i analiz.

        • Autochton pisze:

          Stan polskiej gospodarki jest akurat dowodem na to, że działania podejmowane na początku okresu transformacji były właściwe. A to czy Wałęsa donosił czy nie? Jeśli dlatego, że „donosił” mógł potem stanąć na czele Solidarności i ostatecznie bardzo przyczynić się do upadku komunizmu to dobrze. że donosił:)

          • piastowiak pisze:

            Były właściwe?? Dobry żart tyle, że nie jest mi do śmiechu. Sprzedanie za grosze np. zakładu ożarowskich kabli z nowoczesnymi maszynami, które nowy właściciel zabrał na zachód, a budynki zniszczył wyrywając nawet kable ze ścian to jest właściwe??? Jeśli tak uważasz to masz totalnie wyprany mózg przez łżeVNy i inne łże media głównego ścieku. Nasz przemysł został sprzedany za 10% jego wartości, czego dowodzi prof. Kieżun w swojej książce. W żadnym normalnym kraju przemysłu czy jest on słaby czy silny nie oddaje się obcym. Wiadomo bowiem, że obcy właściciel zakład albo w ogóle zamknie (by wyeliminować konkurencję – jak stało się z wieloma zakładami w Polsce) albo przekształci go tak, aby dawał zyski jemu i jego krajowi. To podstawowa zasada ekonomii. Swój przemysł i to za grosze sprzedają jedynie kraje neokolonialne. Takim krajem jesteśmy my. Na tym polega niemiecka koncepcja Mitteleuropy. Mają to być kraje słabe, ekonomicznie zależne od Niemiec i będące jedynie dostarczycielem taniej siły roboczej. Ta koncepcja jest od czasów Bismarcka. Jedynie uległa pewnej modernizacji od tamtych czasów, żeby ją dopasować do obecnych czasów.
            Wałęsa i upadek komunizmu? Następny żart. Komunizm upadł, ale jak kot – na 4 łapy. Czerwoni towarzysze tacy jak Cimoszewicz czy Miller dzisiaj są europosłami. No jak to źle się im żyje buahaha. Jak to było z tym upadkiem komuny w 1989 r. najlepiej przedstawia krótka piosenka Kukiza pt. „Dnia 4 czerwca” https://www.youtube.com/watch?v=RlBBFUUd4WY Szkoda że autor piosenki tak nisko upadł. To już jednak zupełnie inna kwestia.

        • Autochton pisze:

          Popatrz sobie na Ukrainę czy Białoruś, tam nie wyprzedawano za grosze, to są kraje „opływające w dostatki”. Akurat Kable w Ożarowie z tego co pamiętam kupił Polak. Pewnie to nie Polak, a Żyd był:) Ty byś ich wszystkich na obóz reedukacyjny wysłał? Może i byłoby watro, tylko zastąpienie jednego zamordyzmu innym? Słabe to. No z tym Kukizem to fajny żart, ale ja lubię się pośmiać:)

          • piastowiak pisze:

            Na Ukrainie nie sprzedali? A jakie są rządy na Ukrainie panie Autochton? Tam panuje oligokracja. Najlepszym dowodem jest fakt, że obecnie prezydentem jest Zelenski wypromowany przez Kołomojskiego, który ma swoją telewizję ogólnokrajową. To mniej więcej tak jakby np. Kulczyk (za życia) miał np. na własność TVN i wybrałby sobie jakiegoś komika jako kandydata na prezydenta, promował go w TVNie i on by wygrał wybory. Poprzednim prezydentem był oligarcha. To mniej więcej tak jakby u nas prezydentem był np. Solorz. To samo się tyczy przemysłu. Został rozgrabiony przez oligarchów. Ukraina jest upadłym państwem istniejącym w zasadzie jedynie teoretycznie. Dzisiaj mają PKB mniejsze niż w 1990 roku i poziom życia na poziomie państw afrykańskich. No faktycznie jest się z kim porównywać :). Czy Niemcy, Francja albo Anglia wyprzedały swój przemysł obcym za 10% wartości? Białoruś też nie jest normalnym państwem, a ja pisałem o normalnych państwach. Na Białorusi jakbyś zapomniał panuje dyktatura Łukaszenki. Chyba to nie jest dobry punkt odniesienia prawda? No chyba, że wg Ciebie mamy w Polsce dyktaturę kaczystowską:). Jeżeli tak to po co PiS przekupuje ludzi ich własnymi pieniędzmi 500+ i td?! Żartem to jest upadek komuny na 4 łapy. Żaden komuch nie odpowiedział realnie za zbrodnie. A jeszcze jak gardłują że im PiS emerytury obniżył.

    • Autochton pisze:

      Ale Ty jesteś niezdecydowany. Najpierw było sprzedawanie obcym złe, teraz uwłaszczenie swoich też niedobre:) No to już nie wiem, co Cię zadowoli. Rozumiem, że jesteś zwolennikiem państwowej własności środków produkcji:)? Oligarchia powstaje jako pochodna autorytaryzmu. Taki proces jest już dość zaawansowany na Węgrzech, a u nas zacznie przyspieszać natychmiast, gdy pozycja Prezesa osłabnie. Na dzisiaj tylko Prezes jest zainteresowany wykorzystaniem majątku państwa w jakimś publicznym celu, ale Prezes swoje lata już ma. Jeśli pytasz za co PIS płaci 500+, to aż dziw, że zadajesz takie pytania. Płaci za to, żeby dostać tyle władzy, aby potem już nie musiał za nic płacić, ani nie musiał się z nikim liczyć. Prześledź sobie historię ostatnich lat w Rosji. Tam nikt już nie musi się liczyć ze społeczeństwem, władza już kontroluje całość procesów wyborczych. Stopniowo wprowadzili totalitaryzm wyborczy. Krok po kroku do tego zmierzamy. Czemu jesteś taki zawzięty? Zdecydowana większość ludzi którzy mieli coś za uszami w słusznie minionych czasach, albo już nie żyje albo są zgrzybiałymi starcami. Nie możesz już odpuścić?

  21. Cezar pisze:

    Dwóch takich co zepsuli Polskę. Przez Balcera powiększał się dystans do Europy zachodniej.

    • już wolni pisze:

      całe szczęście że już większość z nas to rozumie

    • Anonim pisze:

      Akurat mamy najwyższy wzrost gospodarczy po transformacji ze wszystkich byłych demoludów, ale czy trolli obchodzą fakty, nie sądzę;)

  22. paca pisze:

    Oho, mamy tu lokalną kastę i chyba jakąś Emi. Pianę toczą i ujadają pracowicie. Zaplujecie się pisowskie karły.

    • Gregg pisze:

      Paca jaka pusta jest twoja glaca

    • Paweł Waldek pisze:

      Oho, ktoś tu naoglądał się TVN i nie wie na jakim świecie żyje. 14 października czeka cię ciężki poranek.

    • Des pisze:

      Nie ma to jak olbrzym z PO-KO

      • paca pisze:

        Obudzicie się z ręką w nocniku. Pytanie tylko: kiedy. Matołek puści z torbami przyszłe pokolenia. Macie swoje 5 minut sługusy reżimu. Żryjcie do oporu bo nie wiadomo jak długo.

        • Paweł Waldek pisze:

          A się pacy ulało.

        • Paca ha ha pisze:

          Paca jaka dziś pogoda u krzyśka w Inowrocławiu? I nie podniecaj się tak bo stoperan nie zadziała, jak dobrze trollujesz to dobra kasa ci się nalezy,fajnie kwiczysz pod każdym komentarzem, paca chrum chrum buhaaaaaa

    • piastowiak pisze:

      Mam dla pana panie paca złe wieści. Pana ukochane PO już do władzy nie wróci. I całe szczęście. I nie piszę tego jako zwolennik PiSu, gdyż już nim nie jestem. Jestem teraz za Konfederacją. PiS i PO tylko udają wojenkę, a nikt nie siedzi. Dość mam tej szopki okrągłostołowej.

      • paca pisze:

        Nie bądź taki Jackowski.

        • Antykodziarz pisze:

          Lepszy Jackowski niż szczerbaty do niedawna widelec schetyna

        • Gtr pisze:

          Aty paca co wolisz,?Hejterze za dyche? Oszustow z PO-KO, jaką była największą tragedia w dziejach Polski, powstanie platformy oszustów

        • Leje na PO pisze:

          Do Paca Widać, że jesteś tylko trolem i nie potrafisz napisać nic normalnego, twoje wpisy to chamstwo, buractwo i brak kultury, może jesteś gościem z Inowrocławia, to by nawet pasowało, bowiem każdy kto krytykuje waszą kochaną PO to musi być od razu pisowcem, mam nadzieję, że już nigdy nie wrócicie do władzy a ty idź się dalej podniecaj Grześkiem i ewką

          • paca pisze:

            A lej sobie gdzie chcesz. Nie twierdzę że PO to partia cudowna. Wiele błędów i zaniechań ma na koncie, nepotyzm itd. Jednak PiS to partia znacznie gorsza. A to dlatego że zło jest już w akcie założycielskim tej partii. Kreowanie wroga i podsycanie złych emocji, budowanie poczucia zagrożenia wobec tych którzy nie staną po „właściwej stronie” to są metody znane z historii faszystów, bolszewików i innych reżimów. Rozwój takich systemów do poziomu stosowania eksterminacji następował bardzo szybko. Nie wiadomo gdzie ten się zatrzyma.
            Sądy, konstytucja itd, długo można pisać. Nie neguję pozytywnych posunięć socjalnych chociaż uważam że są wprowadzane lekkomyślnie i u źródła nie jest troska o społeczeństwo ale patologiczne pragnienie utrzymania władzy.
            To sprawy dla mnie istotne. Jeśli dla kogoś te wartości są mało ważne albo niezrozumiałe a ważny tylko jego brzuch to się nigdy nie dogadamy. Niestety, prawdą jest, że duża część Polaków ma gdzieś górnolotne słowa. Kaczyński gra na tych złych emocjach i niskich pobudkach wzorcowo.
            Nie należy mylić prawdy z opinią większości.

          • Leje na PO pisze:

            Do paca za to w statusie założycielski PO z 2001r są same piękne gornolotne hasła, o obronie rodziny o wartościach i tradycjach, tylko, że potem szczytnie ideały ulegly degeneracji, gdzie są te hasła, jest za to popieranie marszy lgbt, kodziarstwa i atak na kasę publiczna i masa afer, czy wyrzucili że swoich szeregów aferzystow,? nie, są tam nadal i cieszą się uznaniem szefów platformy, kogo biorą na listy wyborcze? Każdego kogo się „tylko da, byle by tylko dobrze pluł na PiS i resztę,to są standardy partii, i z jednym masz rację, że absolutnie nie dogadamy się,

          • Paweł Waldek pisze:

            No pięknieś nam tu Paca przepisał wstępniak Lisa z Newsweeka. Stek bzdur. Kreowanie wroga to nic innego jak brak poparcia dla rozkradania Polski przez lewicowo-liberalne elity. Was i waszych dogmatów nie wolno krytykować bo Paca czuje się wtedy zagrożony. Totalitaryzm może się zrodzić tylko po tej stronie, którą popierasz, niemądrzusiu.

          • paca pisze:

            Nie chodzi o statuty, tam są najczęściej piękne słowa. (chociaż np w PiS-owskim jest konkret o jednym Wodzu) Chodzi o codzienną praktykę. Nie wybieram się na to spotkanie i nawet nie chciało mi się czytać tego tekstu. Kiedy jednak to zrobiłem i zobaczyłem nienawistne komentarze to się wkurzyłem. Jak kogoś nie lubię albo nawet nienawidzę to go omijam szerokim łukiem. Nie lecę wykrzyczeć swoje hasła. Tutaj widać albo zorganizowaną akcję albo coś chyba gorszego – poziom nienawiści domagający się rozładowania. Czy nie jest to powód do obaw ? To jest dorobek dobrej zmiany.
            Afer mamy obecnie dużo więcej niż za rządów PO i pod dywanem jest już grubo. Przyznaję że Schetyna nie napawa optymizmem ale czy to powód żeby się zadurzyć w populiście ?
            P.S. Ja za nikim nie powtarzam, może to oni powtarzają za mną

          • Ctre pisze:

            Do paca a ten txt to skąd teraz? Od Tomka Lisa z Newsweeka, z gazety Wybiórczej? Z wprost,? biedny glaca zdenerwował Się na nienawistne komentarze buhaaaaa, ojej ha ha dobre

          • paca pisze:

            szukaj szukaj, niuchaj niuchaj

          • Dr dee pisze:

            Do paca nie muszę niuchac czy szukać bo ja w gó.. ie nie grzebie

          • paca pisze:

            Może ciebie pogrzebią.

          • Paca pusta glaca pisze:

            Do paca mam dzieje ze ciebie pierwszego, jak to szło? Platforma kocha wszystkich bo to partia miłości wg słów pewnego profesora bez matury,

    • Gość pisze:

      Ohoho, myślę że niestety piszesz o sobie. Piana i ujadanie to opozycja we własnej osobie i nawet odpowiem Ci dlaczego, szlag ich trafia ze takich naiwnych służących i tchorzy coraz mniej. No niestety sami wychowaliscie sobie pokolenie z lat 90 – najwyraźniej Czarnobyl nie zasial spustoszenia na jaki liczono. Wolność kolego to brak nienawiści, czyste sumienie, przespane noce, brak zazdrości, brak strachu, brak kombinacji… Żal mi takich ludzi bo nie mogą naprawdę czerpać przyjemności z żadnego dnia a to jest rewelacyjne uczucie iść przez ulicę i mieć szczęśliwą gębę a nie wrzody na żołądku.

      • paca pisze:

        Czarnobyl ? Ty od Suskiego ? Może jednak patogeny cię dosięgły. Śpij sobie spokojnie. Sumienie ci nie zagraża.

        • Guuj pisze:

          Di paca A ten txt to teraz skąd? Od Tomka Lisa, z Wybiórczej? Czy tylko twoje wypociny? Dobrze idzie przepisywanie txt z gazet? Kopiuj wklej

          • Sram na platforme pisze:

            Paca dobrze opłacalny troll z platformy, pełno go pod każdym komentarzem, uprawia swoje żałosne wpisy i myśli, że ktoś zagłosuje na jego dziadowska partie

        • Paweł Waldek pisze:

          Przypominam sobie te koszmarne afery PIS pokazywane w TVN 24, 13 lat temu. Afera goniła aferę. Czerwone paski u dołu ekranu non stop. Ktoś pamięta, kto z PIS-owców siedział albo chociaż miał zarzuty prokuratorskie. Paca śpij spokojnie, Kaczafi czuwa, żeby trzódka nie brykała. Bo jak nie to WON!

          • paca pisze:

            Acha…czyli że PiS jak żona Prezesa….eee….znaczy zona Cezara. Mocne. Dobra bajeczka na dobranoc. Ale chyba nie łyknę. Toporna ( jak wszystko co napisałeś) tak że w sam raz do reżimowej TVP. Ciemny lud łyknie.

        • Paweł Waldek pisze:

          Sumienie ci nie zagraża?!? To przytyk czy komplement. Chłopie, masz chaos w głowie.

          • paca pisze:

            Odpowiem ci chrześcijaninie o sumieniu jeśli ty wyjaśnisz do kogo to WON!

          • Paweł Waldek pisze:

            Czy to nie wynika z kontekstu? WON z PIS-u. A ty myślałeś, że skąd?

    • 100 lat pisze:

      Szacun Paca, niech się plują, co innego im pozostało? Niczego mądrego napisać przecież nie potrafią:)

  23. miś pisze:

    mój komentarz w wersji filmowej : https://www.sadistic.pl/jezyk-prawdy-vt500283.htm

  24. ryś pisze:

    jakie miasto tacy goście…

  25. Nieważne kto pisze:

    Balcerowicza nie lubię ale chociaż ze względu na wykształcenie potrafi sklecić zdanie z sensem. Wałęsa to niech się nie ośmiesza bo nie ma nic do zaoferowania.Zwykły kołek

  26. Antymidill pisze:

    Flip i Flap w Podkowie

  27. Polak pisze:

    Kapuś i cwaniak beznadziejny duet

  28. pisjekupe pisze:

    lech odlecial moze ale faktem jest ze obalil komune a wy bolaczki mozecie sobie szczekac, wspolpracowal nie wspolpracowal musial z nimi gadac ale nikomu szkody nie zrobil – myslicie ze wtedy wszystko bylo czarno biale? popytajcie na parafiach kto wspolpracowal i pocalujecie w d piotrowicza jasinskiego kryze i reszte paczki pisowskich pajacykow

    • lolomii1 pisze:

      Lech to agent komunistyczny BOLEK, nie rozumiesz czy nie chcesz tego zrozumieć, zweryfikować historię, fakty ?
      Dlatego dziś już nikt nie ufa PO-KO

  29. To ja pisze:

    Znajdą się jeszcze tacy, którzy będą chcieli z nimi rozmawiać. NIEMOŻLIWE.

  30. kiszka pisze:

    zaproście jeszcze masą – świadka koronnego do kolekcji, on będzie miał najwięcej do powiedzenia . na tamten czas to jak mnie pamięć nie myli współpracowali razem????

  31. Pamiętam89 pisze:

    Obaj powinni już dawno siedzieć ,za sprzedanie i okradanie polski.

  32. Dert pisze:

    Ciekawe czy będzie zorganizowana zbiórka na alimenciarza? Ile można bowiem czekać na nowego ajfona?

  33. Polka pisze:

    Ale dwa ciule się dobrały

  34. Frogg pisze:

    O take Polskę walczyłem to mówiłem ja mędrzec Europy, który sam, własnymi rencami obalił komune

  35. Kobyła pisze:

    Bucholz i lejba kone wspólnie chcą wolności dla swoich szwindli

  36. Fref pisze:

    A profesora Tuska nie będzie? , co za strata dla demokracji i podkowy

  37. Krystyna pisze:

    Kochani nie zapomnijcie zabrać ze sobą konstytucji. Po spotkaniu czytanie wspólnie z zaproszonymi aktorami.

    • Zed pisze:

      Przypuszczam, że wspólna czytanka skończy się jeszcze przed art 18:
      „Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej”

    • Polak pisze:

      Tylko Bolek sylabizuje i będzie to trwało cały dzień

  38. Natasza pisze:

    Zapowiada się wspaniała uczta intelektualna święto demokracji, niezależnosci i uczciwości.

  39. eratyk pisze:

    PRO
    STY
    TU
    CJA

  40. Brwinowianin pisze:

    Agent komunistyczny – Bolek, czyli Lech Wałęsa , o czym dowiedzieliśmy się niestety o 20 lat za późno jest tak prostym człowiekiem, że nawet nie zorientował się że jesgo koszulka „konstytucja” mocno nie na czasie.

  41. Paweł Waldek pisze:

    Ja bym tych gości nazwał co najmniej kontrowersyjnymi a redakcja z jakiegoś powodu nazwała ich wyrazistymi. To daje do myślenia.

  42. DID pisze:

    że też oni jeszcze chodzą sobie wlno???
    Ty jak ukradnisz batona w sklepie pójdziesz do więzienia, oni okradali Polskę przez dziesięciolecie i …JESZCZE SIĘ ŚMIEJĄ…

  43. Znam temat pisze:

    W podkowie mieszka chyba gasiuk pichowicz i alimenciarz kijowski, wie ktoś może kto jest organizatorem tej przedwyborczej ustawki? Bardzo cieszą komentarze, jednak Polacy prędzej czy później wyczuwają stalinowskie kukułki, to bardzo cieszy! Żeby jeszcze było na tyle motywacji żeby pognać to tatałajstwo tam skąd do Polski to napłynęło…

  44. Pisior pisze:

    Wstyd dla Podkowy zapraszac takich gosci.

    • rerekumkum pisze:

      Pisior, nie podszywaj się pod PIS, ale wstyd jest, POTWIERDZAM !
      Balcerowicz wyniszczył Polskę i jej przemysł w kilka lat obławiając się na wieki dla swoich dalszych żydowskich pokoleń

  45. poszoł won! pisze:

    zaprośta jeszcze Stiepana Bandere

  46. nick pisze:

    przygotowania do parady równości w podkowie?? popcorn im kupcie i do kina weźcie

  47. Gość pisze:

    Mój komentarz może być tylko jeden- obaj panowie jak z wielu w ich gronie bez tożsamości. Dla mnie to tanie towary i marionetki.

  48. Ścierwo PZPR. pisze:

    Największe Szkodniki . Osobiście moja opinia nie przejdzie przez cenzurę. WON ! WON !.

  49. Ryszard pisze:

    Skoro już są razem to może by wykorzystać tę sytuację i zamknąć ich za to co zrobili z polską !. W końcu na takie wczasy stać jeszcze to państwo !

  50. aa pisze:

    Balcerowicz to liberalny bełkot a praktyka była inna. Balcerowicz podwyższał podatki pośrednie. Ponadto Balcerowicz wywodzi się z Instytutu problemów marksizmu i leninizmu. To można sprawdzić. Balcerowiczowi nie zależało na rozwoju, lecz na tłumieniu inflacji kosztem popytu. Pokłócił się z Rostowskim aż doszło prawie do bijatyki bo Rostowski chciał naruszyć interesy Balcerowicza poprzez swoje zarządzenia. Dziś Balcerowicz pieje z nienawiści na wiecach bo wie, że to koniec postkomunistycznej liberalnej lewicy. Wałęsa to żałosny megaloman, który zmienia zdanie i emanuje chamstwem. Był Bolkiem, donosicielem i nawet własną teczkę chciał sfałszować, po chamsku wyrywając i numerując od nowa strony. Teczkę tą pożyczył po roku 1992.

  51. RafJan pisze:

    W komentarzach, jak zwykle pisowska ciemnota i katolicka miernota.

    • Gosc pisze:

      Trzeba być pruszkowianinem od zawsze by wiedzieć to co wszyscy wiedzą.

    • Paweł Waldek pisze:

      Nie bez powodu Pruszków nazywano od czasów przedwojennych „czerwonym”. Komuchów tu mnóstwo. A ich dzieci uważają się za jaśnieoświeconych. Jasność na nich spłynęła z TVN 24. Postsowieckie złogi. „E L Y T A”

    • Krycha pisze:

      Ty oświecony marksista? czy spod tęczowej flagi ? Lub ewentualnie niedouczony magister po trzech fakultetach?

    • To ja pisze:

      POlityka miłości działa. Naiwniacy (łagodnie oceniając)jeszcze atakują.

    • piastowiak pisze:

      Odezwał się jaśnie oświecony buahahaa)

  52. Klik,klik pisze:

    Dwa ubeki będą pitolić o demokracji

  53. jola pisze:

    Hańba dla Podkowy !!!

  54. Sebo pisze:

    Dwaj skompromitowani nic nie znaczący niby politycy. Wstyd dla Polski i Polakow

  55. Głos pisze:

    Jaruzelski – człowiek honoru, wybitny jenerał, to samo szechter… Widać Pan Jarosław właśnie z pochodu Komunistycznych Oddziałów Dywersyjnych wraca…

  56. Wysłannik Piekieł pisze:

    Stop making stupid people famous

  57. Stoczniowiec na emeryturze pisze:

    W miastach już nikt ciemnoty nie łyknie, więc próbujemy w miasteczkach.

    • Yaneck pisze:

      Podkowa stawia bardzo wysokie wymagania. Jak sobie poradzisz w Podkowie, Warszawa będzie Twoja

      • lolomii1 pisze:

        A Z CZYM MOŻNA SOBIE NIE PORADZIĆ W PODKOWIE, CHYBA TYLKO W KEBABEM KIEDY ZACZYNA CIEKNĄĆ?

  58. Kkk pisze:

    Bolek i Lolek?

  59. edek pisze:

    Strzeż się Podkowo. Kohne i Bucholtz was sprzedadzą.

  60. Andrew pisze:

    Balcerowicz musi odejść

  61. RtR pisze:

    Dwa błazny!

  62. Głos pisze:

    To chyba jakiś kiepski żart, plucie Polakom w twarz! Żeby takich bydlaków zapraszac6na jakieś pogadanki? Stalinowskie kukułki pewno będą piały z zachwytu… Sprzedawca Polski i konfident na spotkaniu z poljakami…wot charaszo!

    • Jarosław pisze:

      To bohaterowie gdyby nie oni to byś po rusku gaworzył. Balcerowicz najbardziej prawicowy polityk w Polsce, lewackie Pis na niego pluje bo to prawilny ekonomista nie to co te socjalistyczne pisowce.

      • Paweł Waldek pisze:

        Jarosław, chłopie, takie masz ładne imię, ogarnij się. Jesteś koszmarnym ignorantem. Katolicka nauka społeczna jest podobna do lewicy ale to nie to samo. Balcerowicz ma ultraliberalne poglądy na gospodarkę co nie czyni go jeszcze prawicowcem. Jeśli chodzi o Bolęsę to domyślam się dlaczego nazwałeś go bohaterem. No ale Balcerowicz?1? Jarosław!!! Why???

    • POLAK pisze:

      Święte słowa, tylko nie do wszystkich docierają, ktoś tych panów za nasze pieniądze zaprosił.
      Ciekawe czy będzie Matka Boska w klapie czy tylko jarmułka.

    • Grabarz pisze:

      Należało zaprosić sędziów Piebiaka, Cichockiego i Iwańca na pogadankę o praworządności. Wtedy byłbyś zachwycony, jak mniemam.

    • Yaneck pisze:

      Chyba łatwiej ci pisać cyrylicą

  63. stary kocur pisze:

    Z „wrażenia” zaparło Nam dech w obfitych oraz włochatych piersiach. Dostaliśmy również zaparć w zupełnie innych miejscach ciała. Na cześć obydwóch „gości” Polka – wybryk Josefa Strauss’a https://www.youtube.com/watch?v=Ze-whhDWz5c. No brawo, brawo!

    • Anonim pisze:

      Podkowe w wiekszości zamieszkują czerwoni i resortowe dzieci . To dla nich oba buce sprzedawali Polske ! Gdzie moje 100 melonow !!!

      • lis pisze:

        lumpen ploretariaci wychowali lumpen elity i mamy to mamy

        • Anonim pisze:

          Tylko ciemny lud kupi narrację PiS u

          • kuraż pisze:

            Kupi, kupi. Cały Naród kupi. PiS -55%.

          • Paweł Waldek pisze:

            Właśnie, te pierdoły patriotyczne, bajki religijne, wspieranie niemodnych rodzin i bezproduktywnych emerytów i do tego nie słuchanie się mądrzejszych elit zachodnioeuropejskich. Fuj !!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły

Najczęściej komentowane

Pruszków ma nowego prezydenta

Pruszków / Wybory 2024
67

Bąk kontra Makuch

Pruszków / Wybory 2024
22
Grill gazowy