W ramach programu modernizacji policji rozbudowywana jest Komenda Powiatowa Policji w Pruszkowie. Inwestycja rozpoczęła się w 2019 roku.
Program na realizację inwestycji zatwierdzono w 2017 roku. W 2019 roku wybrano i podpisano umowę z wykonawcą oraz opracowano projekt. Starosta pruszkowski wydał decyzję o pozwoleniu na budowę. Inwestycja ruszyła w 2019 roku.
Trwają prace budowlane w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 8. W ramach modernizacji obiektu KPP wykonawca dobudował nowe skrzydło budynku z garażem podziemnym, wybudował łącznik w poziomie pierwszego piętra pomiędzy częścią istniejącą i projektowaną oraz zagospodarował teren wokół jednostki. W poniedziałek 15 marca oddano do użytku w pełni wyposażony obiekt. Nowy budynek spełnia wymogi przepisów przeciwpożarowych i bhp.
Trwają prace budowlane w starej części KPP w Pruszkowie. Powierzchnia obiektu wynosi 3561,47 m kw. Stary budynek komendy przejdzie ogromną przemianę. – Po zmodernizowaniu i uruchomieniu całej jednostki polepszą się warunki pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych jak również poziom obsługi interesantów – mówi Edyta Adamus, z sekcji prasowej Komendy Stołecznej Policji. – Rozbudowa i modernizacja siedziby Komendy Powiatowej Policji na terenie powiatu pruszkowskiego przyczyni się do zwiększenia sprawności, skuteczności i efektywności policji, a tym samym znacząco wpłynie na poprawę bezpieczeństwa publicznego i obywateli – dodaje.
Wykonawca dostosował budynek do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wartość inwestycji szacowana jest na kwotę 33 040 505 zł.
Zgodnie z zapowiedziami modernizacja siedziby pruszkowskiej komendy ma zakończyć się w lipcu.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
„Poziom obsługi interesantów” oraz „poprawa bezpieczeństwa obywateli” nie zależy od tego, czy budynek spełnia wymogi ppoż czy bhp, tylko od kompetencji pracujących w nim ludzi. A kompetencje tej gardzącej obywatelami instytucji należy pozostawić bez komentarza.
„Rozbudowa i modernizacja ………przyczyni się do zwiększenia sprawności, skuteczności i efektywności policji, a tym samym znacząco wpłynie na poprawę bezpieczeństwa publicznego i obywateli”
Nie widzę tu związku przyczynowo skutkowego. A wlaściwie widzę przeciwstawny. W komfortowych warunkach policjanci poczują się elitą i jeszcze niechętniej ruszą tyłki zza biurek. Policjant który patroluje ulice, bierze udział w interwencjach powinien zarabiać 2 razy więcej niż ten za biurkiem. Zdaje się że jest na odwrót.
nie ma się z czego cieszyć, bo to wszystko z naszych mandatów
1. Nie z mandatów.
2. Żyj tak, by nie musieć ich płacić. Proste
Urząd miasta w przybudówce, policja w gmachu. Znak czasów. Powinni jeszcze znak tej formacji zmienić na pałę i gaz.
Przywrócenie nazwy Milicja też byłoby wskazane,..