Auta elektryczne w gminie Michałowice

Michałowice

Gmina Michałowice dołącza do grona miast, w których dostępny jest „car sharing”. Warto podkreślić, że mieszkańcy będą mogli korzystać tu z aut elektrycznych.

Gmina Michałowice na początku września podpisała z firmą Panek CarSharing list intencyjny, na mocy którego obie strony będą dążyły do uruchomienia usługi wypożyczania samochodów. Auta stoją na parkingach w całym kraju i na takich parkingach są zostawiane przez wynajmujących. Wszystkie formalności związane z wynajmem załatwia się za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym.

Pierwszy punkt wypożyczeni znajdzie się na parkingu przy WKD Reguły. Lokalizacja jest nieprzypadkowa, bowiem na parkingu znajduje się dwustanowiskowa darmowa ładowarka dla aut elektrycznych zasilana z instalacji fotowoltaicznej. Co więcej użytkownicy „elektryków”, którzy podłączą auta do ładowarki dostaną dodatkowe punkty w aplikacji do wypożyczania aut. W ten sposób kierowcy mają chętniej zostawiać auta w Regułach. Ale spokojnie. Jeśli zajdzie taka potrzeba auto można zostawić w Warszawie. Piastowie, Pruszkowie czy Raszynie.

Władze gminy zaznaczają, że jeśli system wypożyczania samochodów na minuty przyjmie się w Regułach, to jest szansa na jego poszerzeni. Zwłaszcza, że w przyszłym roku planowana jest budowa dwóch parkingów w Komorowie, na których również znajdą się punkty ładowania.

  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 10

10 odpowiedzi na “Auta elektryczne w gminie Michałowice”

  1. JW23 pisze:

    Prosimy o włączenie osiedla Michałowice do strefy Panek.

  2. karol pisze:

    niewielkim kosztem można przerobić auto na elektryczne , ale to zablokował ustawodawca na wszelkiej „maści ” samochody własnej konstrukcji o wiele bardziej dopasowane do naszych potrzeb . koszt ładowania to 50gr. na 100km . u nas też było produkowane coś takiego : Elettra https://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Seicento

    • Xiao7 pisze:

      Jesteś w błędzie. Każdy może zmodyfikować własny pojazd tak jak chce. Po poważniejszych modyfikacjach (tj. Elektryfikacja pojazdu) wymagane jest nieco droższe badanie techniczne które które sprawdzi czy pojazd można dopuścić do ruchu drogowego oraz wymagane odpowiednie zmiany w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu.
      Coraz więcej powstaje przeróbek na auta elektryczne, i coraz więcej firm które tym się zajmują. Wystarczy tylko chcieć, mieć odpowiednie fundusze oraz rozejrzeć się za firmą która to zrobi jeśli sememu nie wiesz jak za to się zabrać.

  3. Anonim pisze:

    Co to za marka?

  4. kalkulator pisze:

    …dwustanowiskowa darmowa ładowarka dla aut elektrycznych…. A kto za to płaci???

    • bubu24 pisze:

      Pan płaci, Pani płaci, w podatkach oczywiście.

    • Anonim pisze:

      Na pewno nie Ty

    • Grabarz pisze:

      Elektryka prąd nie tyka tylko z dala… Nareszcie auta elektryczne nie są napędzane na najpolski (import z ZSRR) wungiel. Niskie ukłony Pani wójt. Efekt synergii Pachecka+McKuch działa

    • Zed pisze:

      „zasilana z instalacji fotowoltaicznej” . Oczywiście są jeszcze koszty utrzymania i serwisu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podobne artykuły