Agresywne nastolatki postrachem miasta?

Pruszków

W poniedziałkowym wydaniu „Uwagi” mogliśmy oglądać materiał na temat grupy nastolatek, która w ostatnim czasie napadła na 13-letnią Julię. Wcześniej te same agresorki zaatakowały 12-latkę. Co najgorsze agresywne nastolatki wciąż pozostają bezkarne.

W ostatnim czasie fora internetowe obiegł filmik pokazujący jak grupa nastolatek napada na 13-letnią Julię. Powód? Dziewczyna stanęła w obronie młodszej o rok Karoliny – dziewczynki, którą ta sama grupa, zmusiła wcześniej do m.in. zlizywać ślinę z chodnika. Jedna z agresorek kilka razy uderzyła Karolinę w twarz.

Julia choć wcześniej nie znała o rok młodszej Karoliny stanęła w jej obronie w internecie. 13-latka również stała się ofiarą napastników. Zaczęło się od hejtu. – Mam screeny z ich grupy. Cytuję: „Ty mała, niewyrachowana dzi…, zamknij tą swoją psio…”, „Ty szm…, k… j… będziesz miała w d… kij od mopa i wózek sklepowy”, „Koniec takiego życia su…”, „Albo nas wszystkich przeprosisz, albo tak cię ośmieszę na tym Pruszkowie, że się zes…” – odczytuje matka Julii.

– Pierwsza z dziewczyn – Patrycja M. zaczęła szarpać ją za włosy. Następnie rzuciły się na nią jeszcze jakieś większe dziewczyny, które zaczęły okładać ją pięściami po twarzy. Zaczęli ją kopać po nogach, po brzuchu. Chłopcy rzucali jej rozżarzone papierosy w kaptur. Sypali rozżarzony popiół na głowę – opowiada redakcji „Uwaga” pani Dominika.

Agresywna grupa nastolatków poznała się przez komunikatory. Nie są to osoby z jednej szkoły. Na filmikach pokazujących ataki na Karolinę i Julię można zidentyfikować jedną z agresorek. To Patrycja M. Co ciekawe dziewczyna już wcześniej miała sprawę „na policji”. Jak widać ta sytuacja niczego jej nie nauczyła. Matka Patrycji M. nie chce rozmawiać z mediami o tej sytuacji.

Sprawa agresywnych nastolatek trafiła do sądu rodzinnego. Ten prowadzi postępowanie w sprawie pobicia Karoliny. Do tej pory nic konkretnego nie udało się ustalić. – Z dokumentów nie wynika, kto dopuścił się tego czynu – mówi Katarzyna Gizińska, wiceprezes Sądu Rejonowego w Pruszkowie.

Czy to oznacza, że nastolatki mogą czuć się bezkarne?

Cały materiał TVN Uwaga jest dostępny tutaj.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 63

63 odpowiedzi na “Agresywne nastolatki postrachem miasta?”

  1. Edek pisze:

    Same kozaki.Kiedys byłem świadkiem jak gość rozdzielił bijących się 10 m od szkoły.Zero reakcji ze strony szkoły,a wszędzie kamery.Po przyjeździe policji,jedna z tych małolat,powiedziała,że była molestowana przez tego,co ich rozdzielił.Jak myślicie,komu policja uwierzyła?

  2. Assiss pisze:

    Jak by trafiło na moje dziecko, to patuski musiały by się szybko ewakuować z miasta bo parszywe mordy skończyły by na betonie ?

  3. Wszystko wina galerii w Pruszkowie pisze:

    Mieszkamy w okolicach Warszawy-Ursus-Niedźwiadek, galeria w której miało dochodzić do tych zajść to „Nowa Stacja” w Pruszkowie. Do niedawna uczęszczaliśmy tam na zakupy bo pociągiem dwa przystanki było bliżej niż tłuc się do centrum lub na Wolę. Naszym staniem cała ta galeria stała się „hubem” dla szemranej młodzieży w Pruszkowie. Nie raz byliśmy świadkami jak banda 12-16 letnich gówniarzy wyzywa się a nawet szarpie z ochroną. Zdecydowanie powinni zająć się doszkoleniem ochrony a ta galeria to jedno wielkie niepotrzebne nieporozumienie.

  4. Warszawa dla Warszawiaków. pisze:

    I taka wiejska tj. pruszkoska patola najeżdża codziennie Stolicę,

  5. Jac pisze:

    U nas parę lat temu była podobna sytuacja że chłoptaś znęcał się nad drugim i nikt nie mógł dać rady aż wreszcie przyszedł ojciec do szkoły wpierdzielił agresorowi i uleczył go z bicia słabszych

  6. Ojciec pisze:

    Niestety w tym kraju sprawiedliwość zacznie się szukać na własną rękę, a jeśli by to dotyczyło mojego dziecka moment zrobiłbym z tym porządek… I żadna policja nie byłaby tu potrzebna

  7. Pigmej pisze:

    Niech trafią na kogoś kto się ich nie boi i będzie po bölu,a policja no cóż żenada i idźdźcie kopać siniaki obiboki

  8. Olek pisze:

    Policja to się nadaje do spisywania babć i pijących niebezpieczne piwo w miejscu publicznym

  9. Wic pisze:

    Zaczac od matki i ojca: guma i waskie drzwi a potem zdyscyplinowac mloda patologie

  10. zgred pisze:

    Dawno temu myślalem że narodowcy to tacy ludzie którzy dbają o swój kraj, o praworządność, o ludzi starych, niedołęznych zwłaszcza tych zasłużonych dla ojczyzny, że nie przechodzą obojętnie obok rażąco naruszających obyczajność, nie odwracają głowy. Łudziłem się że mogliby być postrachem takich ludzkich śmieci. Ale mamy narodowców symulujących ważne działania, zastępy napakowanych imbecyli odważnych tylko w kupie i szukających wrogów slabych, istot kruchych i takich których dręczenie jest po myśli rządu i służb. I takie gówniary nie tylko że nie muszą obawiać się spotkania z narodowcem bo b. możliwe że takowych znają albo mają w rodzinie.

  11. wewe pisze:

    Jeżeli w tak młodym wieku dopuszczają się pobić , to aż strach pomyśleć co będzie za kilka lat ! Dragi,prostytucja,kradzieże,przemoc . Niebawem same będą miały własne dzieci (za2-3 lata) i ten patologiczny gen zostanie przeniesiony na kolejne pokolenie . Najgorsze jest to że nie ma rozwiązań systemowych ,państwo nic z tym nie robi.Niezależnie kto rządzi ,nikt nie ma pomysły jak wyeliminować patologię !

  12. Szok pisze:

    Zapraszam na Spotted szkoły podstawowej 2 ,

  13. Bezele pisze:

    Popieram pana xxx też bym tak zrobił skoro organ sprawiedliwość ma gdzieś takie postępki trza brać sprawy w swoje ręce . A nie słał bym ich do Rosj tylko do korei

  14. Tomasz pisze:

    Patologia jak na Broniewskiego w Pruszkowie. Zebrała się grupa rodziców i bronią swoich synalków huliganów, którzy niszczą co popadnie na osiedlu.

  15. Bonna pisze:

    Przecież jak wiadomo co to za dziewczyna to na co czeka policja??? Ukarać bardzo surowo i dla przykładu i skończy się pajacowanie ..

  16. Paweł Waldek pisze:

    Po promocji „Strajku Kobiet” mamy teraz promocje TVN. WPR to KOD-ziarski biuletyn lokalny.

  17. Belzebub pisze:

    Gdzie ten ” postrach miasta” grasuje???
    Pójdę tam i będzie po postrachu.

    • mosze pisze:

      zadedykujemy im piosenkę Kazika „…. bez zęba na przedzie…” z przyjemnością dołożę również swoje 3 grosze 🙂

    • GaleriankiwPruszkowie pisze:

      Podobno w galerii „Nowa Stacja” w Pruszkowie, swoją drogą ogromny przemiał szemranej młodzieży i galerianki, ta galeria jest tam moim zdaniem nie-potrzebna

  18. paca pisze:

    Pruszkowskie geny.

  19. Marta pisze:

    A gdzie Mamusia i tatuś wzięło by się za gówniarze ja bym wpieprzylam tak że na dupe by smrod nie usiadł. Patologia nic więcej mała galeria ka a rodzice w domu na tel siedzą i nie interesują się co córeczki wyprawiają.

  20. Ja pisze:

    Ja pier……gdzie te dziewuchy maja matki? Gdyby to moja corka zrobila tzn kogos pobila itp co napewno nigdy w zyciu nie bedzie mialo miejsca to tak bym w dupe wlala ze wiecej by nawet nie pomyslala komus ublizyc i w druga strone jakby ktos zrobil to mojej corce to nie recze za siebie napewno nie byloby tak milo i gnojowa dawno ladnie by przepraszala…..taka patologie trzeba niszczyc w zarodku wstyd rodzice wstyd….

    • Anonim pisze:

      Im już starszy przed tym pobiciem pewnie też w dupie wlali więc potem się gowniarze mszczą na koleżankach.

  21. Yeti pisze:

    Żenada.
    W ryj w dyby i do lochu.
    I cały pseudo sąd.

  22. parzniewianin pisze:

    Ludzie to jest Pruszków. Jak naszej pruszkowskiej policji nie widać to tak będzie. Pomyślcie kiedy ostatni raz widzieliście jakiś czarnych na ulicy. Chyba tylko księdza lub zakonnicę. A KDZIE JEST POLICJA ? Za co biorą pieniądze. za pierdzenie w stołki i za spanie w radiowozach po krzakach.

  23. mea pisze:

    Zanim zabiorą się za prostytucję, dilerkę, włamania i napady na sklepy – zidentyfikować i wysłać do specjalistycznego ośrodka, gdzie powinny zasuwać od rana do nocy wykonując pracę społecznie pożyteczną. Jak najmniej wolnego czasu, najlepiej tylko 8-10 godzin, żeby był czas na sen, higienę i posiłek. Bez szkoły. Niech docenią możliwość chodzenia do niej i zdobywania wykształcenia. Ze swoją aktualną postawą nadają się tylko do ściśle nadzorowanych prostych prac. Więc niech zobaczą jak to będzie wyglądało jak już trafią do więzienia. Zdaję sobie sprawę, że takich ośrodków w Polsce nie ma a bardzo szkoda, jak widać.

  24. Anonim965 pisze:

    aż wstyd dorośli się zachowują jak jakieś zwierzęta w tych komentarzach. Jesteście przeciwko przemocy a sami piszecie co byście zrobili.

    • Anonim pisze:

      Nigdy nie daj się odszukać. Jeżeli zamkniesz człowieka w ciemnym pokoju na miesiąc to później sąd za kartę ciebie zamknie w ciemnym pokoju na kilka lat tłumacząc że nie można zamykać ludzi w ciemnych pokojach wbrew ich woli.
      Te agresorowi same wyjęły się z ram cywilizowanego świata i muszą się spodziewać, że ktoś kiedyś wyrazu niezadowolenie w mniej lub bardziej agresywny sposob. I to bardzo dobrze.

      Natomiast pamiętajmy jeszcze że ostatecznie to zachowanie to skutek zachowania ich pewnie patologicznych rodziców których personalia powinny dla bezpieczeństwa wszystkich zostać szybko opublikowane.

  25. Anonim pisze:

    Róbta co Chceta.

    • moja córka wykłada na uniwersytecie pisze:

      Tak ich rodzice na pewno są tym typem, który uważa, żę róbta co chceta to hasło, które powoduje zepsucie młodzieży itd. Dlatego trzymają swoje dzieci jak najdalej od takich akcji. Zamiast róbta co chceta i bezstresowego wychowania, które zapewnia nam zdolnych młodych, inteligentnych i odważnych ludzi zrobili ze swoich córek wieśniary, które nic nie potrafią i stosują jedyną metodę, którą znają od swoich rodziców czyli krzyk i zniewagi wobec wszystkiego co jest im choćby delikatnie obce. Stresowe wychowanie i stresowe nic nie warte dzieciaki wyszły.

      • samoa pisze:

        Tak, oczywiście. Zawsze „wychowanie bezstresowe” produkuje wartościowe, wrażliwe społecznie i pracowite jednostki. Natomiast zawsze wychowywanie w poczuciu konsekwencji, poczuciu obowiązku, szacunku do innych – zapewne nazwiesz „stresowym” i uznasz, że to bicie i terroryzowanie dzieci, które produkuje patologię. Dokładnie takie twoje rozumowanie, niestety nie wiedzieć czemu często występujące JEST ŹRÓDŁEM PATOLOGII wśród dzieci i młodzieży. Nie każdy klaps to tortura (gdy dziecko czwarty raz pcha widelec do kontaktu), nie każdy szlaban na wyjście z domu lub odebranie kieszonkowego to znęcanie się nad dziećmi. Nie każde karne zabranie internetu to złośliwe izolowanie dziecka od otoczenia. A osoby, które tego nie widzą i szerzą takie fałszywe tezy wśród dzieci i młodzieży – hodują w nich zatwardziałe na uczucia i potrzeby innych, zachłanne, samolubne, socjopatyczne potwory. Zaczyna się od: „zostaw, to tylko dziecko, niech się bawi”, gdy złośliwie kopie przypadkowego podróżnego w pociągu. A kończy się tak, jak w tym artykule. Zrozumcie wreszcie konsekwencje rozpieszczania i bezkrytycznego głaskania dziecka po główce nawet gdy nie szanuje, ignoruje, wrzeszczy i wciąż domaga się pieniędzy i wciąż nowych gadżetów. I efekt – jak wśród tych dzieci z artykułu.

        • Anonim pisze:

          Po pierwsze to jest tylko twoja teza co piszesz. W szczególności nie napisałem za bezstresowe wychowanie zawsze produkuje bezkrytycznie dobre jednostki. Natomiast statystycznie tak grupa ludzi wychowywanych bezstresowo jest lepsza grupa ludzi niż ta wychowana stresowo. Nie masz żadnych dowodów i bez trudu podam ci opracowania naukowe że każdy jeden klaps jest zły i niepotrzebny. A jeżeli twoje dziecko choć miało szansę włożyć widelec do kontaktu to zawiodłam jako matka, taka osoba jest bezmyślna i umysłowo ograniczona i nie potrafi dbać o bezpieczeństwo innych.
          Po drugie bezstresowe wychowanie, to nie pozwalanie na kopanie innych ludzi w pociągu. Choćby ten kopania człowiek może zestresować dziecko, a więc rodzic wychowujący bezstresowo powinien już wcześniej nauczyć dziecko że takie zachowanie jest nieakceptowalne. Poza tym dzieci kopiący przypadkowych ludzi to dzieci bite które wynoszą te wzorce z domu, a matka udaje wtedy że jest taka „bezstresowa” bo nie umie „uspokoić” dziecka inaczej niż spuszczając mu srogie lanie bo jest ofiarą stresowego wychowania i nie potrafi inaczej.

          Jestem pewny że te dziewczyny w domu słyszały pijane „ty głupia nieuczaca się i nic niewarta k…”, niz „możesz zrobić co chcesz, a my cię będziemy wspierać”.
          Prawda jest taka że z moich znajomych ci bezstresowo mają poczucie własnej wartości i coś osiągnęli, a ci wychowani w duchu konsekwencji: (ubrudzilas szybę – przez tydzień na dupie nie usiądziesz w końcu nie każdy klaps jest torturą), poczuciu obowiązku (h… mnie obchodzi że ta praca domowa o tym że kobiety mają być zmywarkami i workami na spuche ich chłopaków jest z czymś z czym się nie zgadzasz. Masz obowiązek ją odrobić a nie mieć własne zdanie). I poczuciu szacunku do innych (wujek może wkłada ci rękę w majtki czasem ale dzięki niemu masz komputer więc okaz mu szacunek mala k…).

          Naprawdę uważasz że te dziewczyny mogą robić co chcą? Moim zdaniem właśnie w domu są poukładane co do sekundy albo starzy dają im wyzwiska i bicie i to nie stresowe bicie tylko totalne lanie.

          Jeszcze historia z życia. Moja koleżanka jest przedszkolanka że trzy lata temu miała w klasie najbardziej niegrzeczne dziecko w swojej karierze, chyba że obok byli rodzice – wtedy to był aniołek. W pewnym momencie zauważyła że zawsze jak doniesie ojcu że dziecko przesadza to potem dwa dni go nie ma w trakcie których przypadkiem nabija sobie siniaki. Powiem tyle to było najgorsze dziecko jakie widziała: rzucalo, gryzło, zero posłuszeństwa. Temat zakończyl się sprawą o znęcanie – i to są skutki stresowego wychowania – ludzie którzy znają tylko agresja i zlo.

          Zresztą z moich czasów największe łobuzy to nie byli dzieci rodziców z dobrych domów tylko bękarty staruchów którzy woleli alkohol i minimalne wynagrodzenie lub pracę na czarno byle starczyło czasu na fajki i chlanie – lub jak ty to nazywasz ludzie z poczuciem obowiązku, konsekwencji i szacunku.

          Moja córka była wychowana bezstresowo – wykłada na uniwersytecie – co robią wasze stresowo wychowane dzieci?

        • Anonim pisze:

          Co do cytatu:

          Zaczyna się od: „zostaw, to tylko dziecko, niech się bawi”, gdy złośliwie kopie przypadkowego podróżnego w pociągu.

          Mam inny:
          Zaczyna się od złotych myśli samoa „jeden klaps to nie tortura” a kończy się jak w artykule o tytule „6 miesięczny Dawid skatowany trafił do szpitala”.

          „A osoby, które tego nie widzą i szerzą takie fałszywe tezy wśród dzieci i młodzieży”
          Jakie fałszywe trzy? Akurat ja się zgadzam z Anonimem. Teraz mam syna w klasie maturalnej, czołówka ocen w klasie, grono jego przyjaciół (których rodzice są naszymi dobrymi znajomymi) nigdy nie było swoich dzieci. Po prostu jeżeli dziecko ma nie wkładać widelca do kontaktu to trzeba mu wytłumaczyć, a jeżeli nie będzie w stanie zrozumieć to mu to uniemożliwić. Jeżeli dajesz dziecku włożyć widelec do gniazdka i potem je za to bijesz to tak jakbyś posadziła 7 letnie dziecko za kierownicą – kazała jechać i potem biła za to że nie przestrzega przepisów… gratulacje mam nadzieję że nie masz dzieci bo się nie nadajesz samoa.
          I w klasie trzech najgorszych uczniów na pewno nie jest wychowywanych bezstresowo. Z rodzicami jednego z nich nie da się rozmawiać a na wywiadówkach przybija wszystkich co poustawiać według ich woli. Dziecko też tak ustawiają i potem gdy złapie odrobinę wolności nie wie co z sobą zrobić.

    • pisdzielcu pisze:

      ale znalazłeś związek.

    • Anonim pisze:

      Co tam zazdrościsz że jak byłeś młodszy to myślałeś że to hasło ludzi złych którzy chcą wszystko zniszczyć a teraz minęło kilka lat, ludzie którzy zrzeszali się pod tym hasłem są dyrektorami, prezesami i kierownikami, wykształconymi ludźmi sukcesu a ty siedzisz po nic niewartych studiach na minimalnej pensji i narzekasz na swój los z innymi patusami.

  26. Olko pisze:

    Szkoda tylko,że nikt nie wie jaka jest prawda. Nikt nie widzi jak ta niby biedna Julia lata po mieście i szuka guza,jak stawia się do innych i wyśmiewa,ze nikt jej nic nie zrobi. jeszcze wyjdzie prawda na jaw kto się ustawiał na bójkę a wtedy mamusi będzie wstyd.

    • Alo pisze:

      Hehe twoja matkę z krzaków odebrałeś że masz wolny czas głupoty pisać? Szukasz guza? Zostałeś już dzisiejsza dawkę spermy za te twoje komentarze?

  27. Eryk pisze:

    Na miejscu do wora bym jespakowal i wyslal do rosyjskiego obozu pracy… Aż dziwne, ze na miejscu nie bylo zadnego doroslego, tylko dzieci musialy stawac w obronie dzieci, lanych przez dzieci…

    • umizg pisze:

      Zgadza się, trzeba Polskę czyścić z łajna.

    • Anonim pisze:

      Spokojnie jak jest ich rodzic obok to są grzeczniutkie jak baranki, to w końcu są dobre dzieci zawsze dzień dobry mówią i ciocie o zdrowie pytają… takie suki przy rodzicach, którzy pewnie za złe spojrzenie piorą je jak bóbr dziw…kę są zawsze grzeczniutkie przy rodzicach, a potem muszę się wyżyć i zaczynają się kradzieże pobicia itd. Ich zachowanie wystawia świadectwo o tym jak patologiczni są ich rodzice i jak zepsuli tym szmatą życie.

  28. Oleg pisze:

    A z której to szkoły ? Gdzie był ksiądz ?

    • Eryk pisze:

      Pewnie mial audycje w radiu, albo przygotowuje sie do kolejnej miesiecznicy. W koncu 10 kwietnia bedzie juz po lock down-ie…

    • Wyrwipałka pisze:

      To nie dzieci księdza. Nie szukaj sensacji tam gdzie jej nie ma. Chciałeś zabłysnąć, udało Ci się. Teraz zastanów się na tym przykładzie jak wychowywać swoje dzieci żeby nie wyrosły na oprawców.

  29. Lee pisze:

    Sterylizacja i kop na drogę…

    • ponury typ pisze:

      Słusznie, przynajmniej nie narobią małych.

    • Anonim pisze:

      Podeślij do wpr dokumenty i badania dna dna potwierdzające że to nie dzieci księdza. Jak w ciągu tygodnia wpr ich nie opublikuje to zakładam że klamales i nic nie wiesz na ten temat – a kłamcy często wywodzą się z tego że ich matki zajmują się leśnym ssactwem.

  30. Anonim pisze:

    Postrachem miasta, no bez przesady. Wystarczy skórzany pas na d…… pę, ograniczyć telefon i komputer i będzie git.
    P. S galerianki w Pruszkowie, fiu fiu

  31. xxx pisze:

    Dziwię się rodzicom, gdy by to dotyczyło mojego dziecka, poszedł bym tam i wpierdolił małolatom i skończyły by się NASTOLATKI

    • Anonim pisze:

      NIESTETY APARAT NIESPRAWIEDLIWOŚCI WQ TYM KRAJU CHRONI PRZESTĘPCÓW, CZŁOWIEK KTÓRY SIĘ BRONI JEST AUTOMATYCZNIE WINNY

      • Anonim pisze:

        @Anonim nieprawda, natomiast to co planuje xxx to nie jest obrona.
        Co nie zmienia faktu, że warto gdzieś wrzucić personalia kur…w i sprawa sama się rozwiąże pozytywnie.

    • re-xxx pisze:

      Niestety Ciebie jak i innych którzy poszliby tą drogą , władze znalazły by bardzo szybko i jeszcze szybciej osądziły- nie potrzeba by było twardych dowodów itp raz dwa i na białołękę

    • Anonim pisze:

      Brawo patole na smietnik

  32. To mówiłem ja król swiata pisze:

    Tak się kończy wychowanie oparte na biciu i znieważaniu. W tym samym czasie ich kilka lat starszy kolega który był wychowywany bezstresowo, dokonał kolejnego ciekawego odkrycia w chemii.
    Chcieliście skończyć z bezstresowym wychowaniem to wychowaliście stresowe patusiary.

    • trybun pisze:

      Tylko guma i piwnica zrobi ludzi z tego czegoś.

      • Anonim pisze:

        Normalni rodzice, możliwość spotkania się z ciekawymi ludźmi, szacunek i byłyby z nich normalne dzieci. A jak mają rodziców co żyją byle 500+ dostać i żeby Bajor śmieć im w drogę nie wchodził, to takie są efekty że z dzieciakow śmieci się zrobiły.

      • Kierownik pisze:

        Do czasu przeczytania tego komentarza nie wiedziałem czym jest guma i piwnica. Musiałem pogooglac – dobrze że dzięki bezstresowe mu wychowaniu moich rodziców zajmuje stanowisko kierownicze zarabiam ponad 20 tys i teraz siedzę i nie wyobrażam jak można nawet pomyśleć „guma i piwnica” w kontekście dziecka… a mógłbym być zwyrolem za mniej niż średnia krajowa gdyby mnie rodzice krzywdzili tak jak was krzywdzili.

  33. www pisze:

    Pruszkowska patologia ! Wyrwać chwasty póki nie nie urosły nadto .

  34. Anonim pisze:

    wincej mieszkań komunalnych rozdawajta w tym mieście za friko

    • ... pisze:

      Głos rozsądku. Popieram

    • Petro pisze:

      Racja. W komunalnych żyje tyle patologii że aż przeraża. A gdzie straż miejska, patrol szkolny ? Jest tylko do przeprowadzania dzieci przez ulicę?
      Gdzie Pan/Pani dzielnicowi czy nie znają patologii na swoim rejonie ?

      • Tatko pisze:

        Znają tylko lepiej udać ze tego nie ma, porąbany kraj gdzie wszystkie takie sprawy trzeba brać w swoje ręce

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły

Najchętniej czytane

Pruszków ma nowego prezydenta

Pruszków / Wybory 2024
11443

Pierwsze oficjalne wyniki z Pruszkowa

Pruszków / Wybory 2024
4288

Bąk kontra Makuch

Pruszków / Wybory 2024
3244

Znamy wyniki wyborów w gminach

Pruszków / Wybory 2024
3211

Najczęściej komentowane

Pruszków ma nowego prezydenta

Pruszków / Wybory 2024
76

Bąk kontra Makuch

Pruszków / Wybory 2024
23
Grill gazowy